Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening 25. mars

Ingvild

Recommended Posts

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Ok, da er jeg sikker på hvor det er. Skal vi si ett på søndag? Og håpe det er flere som kommer?

Skrevet

Jeg kommer :ahappy:

---

Håper bare det blir godvær... i dag har det skiftet noe forferdelig :)

Heldigvis er Zorro på hytta nå, så det er ingen tvang til å stikke hodet utendørs :D Men skal ut med Bessie likevel. Hun blir kanskje med på søndagen :D

*dobbelpost, endret av mod. Charleen*

Skrevet

Kan hende vi kan komme likevel, mamma og pappa vil nødig på hytta når det har vært slikt vær.

Men vi får se :ahappy:

Skrevet

Regner med at jeg og dyret også kommer en tur. Vi trenger også trening :ermm:

Magrete & Tinja

Ps: klokka ett?

Skrevet

Blir jo endel dette! :ermm: Tulla, Tinka, Tinja, Taika, og Zorro (heldige hannhunden). :P

En aldri så liten påskegåte: hva er fellesnevneren ved tispenavnene her?? :P

Skrevet

Tjaa, kanskje at alle navnene starter på T og slutter på A ?? :ermm: hihi

Nå er forresten speilreflekskameraet hjemme igjen, og jeg stiller med fult batteri og tomt minnekort!

Skrevet
Tjaa, kanskje at alle navnene starter på T og slutter på A ?? :P hihi

Nå er forresten speilreflekskameraet hjemme igjen, og jeg stiller med fult batteri og tomt minnekort!

Wee!

Og nå føler jeg meg litt flau, for jeg tenkte ikke på at alle sluttet på A.. :ermm: hehe.. Glupingen! :P

Skrevet

Jess... heldige Zorro :ermm:

Kan hende Bessie blir med... bryter den heldige rekka med navn som begynner på T og slutter på A!

Skal ha fotosession hjemme hos meg i kveld, men skal love å komme med speilrefleksen og tomt minnekort på søndagen :P

Skrevet

Hmm.. det ble spesialsøkstrening på søndag kl ti (selbu9, så vi kan ikke komme likevel. :P Med mindre dere er villige til å flytte treningen til ca fire eller fem, da kan vi komme! :ermm:

Skrevet

13.00 ble vi vel enige om? Passer best for meg egentlig, siden jeg er opptatt fra halv fem og utover (og disse treningene blir jo fort tre timer lange, hehe).

Guest Christine
Skrevet

Vi kommer klokken 13.00 i morgen vi :D

Men ikke vent dere å se noen lydighetsøvelser fra vår side altså.. Har ikke trent siden sist trening, og Milo har løpt masse løs i påska.. :wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...