Gå til innhold
Hundesonen.no

Knott og Zima


Aya

Recommended Posts

Bowie hilser så masse og lurer på når han får hilse på Knotten (selv om han helst vil si "nåtten" - med sin litt halvengelske bakgrunn :getlost: )?!

Knott sier thænks (tenk hun kan litt engelsk), og samtidig beklager hun at eieren er en smule treig til å svare på PM'er. Men det har iallefall ikke noe med henne å gjøre, sier hun, for hun er bare snill og rolig dagen lang hun... Hun vil gjeeerne hilse på hun, hun må bare tørre å gå tur utenfor hagen først.. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar
Knott sier thænks (tenk hun kan litt engelsk), og samtidig beklager hun at eieren er en smule treig til å svare på PM'er. Men det har iallefall ikke noe med henne å gjøre, sier hun, for hun er bare snill og rolig dagen lang hun... Hun vil gjeeerne hilse på hun, hun må bare tørre å gå tur utenfor hagen først.. :closedeyes:

Dersom Knotten trenger en mandig, stødig og pålitelig ledsager når hun skal utvide horisonten så melder Bowie seg til tjeneste :getlost: Han elsker å hjelpe damer i nød!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Knotten trenger en mandig, stødig og pålitelig ledsager når hun skal utvide horisonten så melder Bowie seg til tjeneste :getlost: Han elsker å hjelpe damer i nød!

*kremt* Nå blir Willisen her littegranne sjalu, det er jo han som skal være Knottens mannlige forbilde - damer i nød er hans spesialitet. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter, gutter ikke krangle nå...! Knottemonster er jente og kan derfor per def gjøre flere ting samtidig og kan også derfor dæite (kan litt engelsk jeg også ;) ) dere begge! :wub::getlost:

Javeljavel.. heller halve Knotten enn ingenting.. Jeg er jo best og kulest uansett så, skulle likt å sett hvor mange fugler Bowie kunne funnet sier jeg bare... -W-

*knis*

Nå skal snart superheldige meg bort å hilse på den lille frøkna, håper vi får tatt noen fine bilder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAaaww! Søte jenta, hun må du passe godt på, ellers så er det fare for at hun blir byttet ut med en labradortispe på 3,5 år. Den samme labradoren vil forøvrig egne seg svært godt som sosialiseringsbikkje, så du blir nok helt nødt til å komme opp til NKK Trheim - seinest!

Dessuten kan det hende at eieren til labradoren vil hilse litt på frøkna også

Så sommerlig det ser ut hos dere forresten. Her har det kommet en halvmeter snø i dag. :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Knotten trenger en mandig, stødig og pålitelig ledsager når hun skal utvide horisonten så melder Bowie seg til tjeneste :getlost: Han elsker å hjelpe damer i nød!

Kommer Bowie så kommer jeg!! Bare for å ha det klinkende klart!!

Og får han ikke hjelpe valpe jenter i nød, så kan han få smiske og kose så mye han vil med "jomfru" menneske i nød! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakre lille knottefrøken! Jeg vil også knusekose valp og prinsessa skal slett ikke være med på noe som helst som har med beibiser å gjøre! Bare meg! :getlost: Kom oppover snart, da! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk folkens! Jeg sier bare det, at det er bra hun har utseendet i orden, for hun er en liten j**el-unge å ha i hus.. *ler* Okey, litt morsomt med valp er det, men ikke skjønner jeg at noen orker å ha flere på en gang *knis*. Og hun har ikke vært her lenger enn ett døgn!

EDIT: Ingvild- bildene lyver.. Det blåser iiiiiskald vind, og regner sidelengs hvert femte minutt.. Men det er ikke snø da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Ingvild- bildene lyver.. Det blåser iiiiiskald vind, og regner sidelengs hvert femte minutt.. Men det er ikke snø da!

Greit nok, men gresset deres er jo grønt! Hos oss var det, inntil i dag altså (nå er det som sagt bare hvitt her), bare noen gulgrønne stubber, men jeg var fornøyd med det...

Forøvrig kjenner jeg til det meste når det gjelder å ha fæl valp, men du får trøste deg med at hun er søt, og at hun blir bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig vettu, skulle bare mangle at jeg ikke skulle forevige tantebarnet mitt. :getlost:

Hun er jo ti milliooooner ganger søtere i virkeligheten, gleder meg til jeg blir flinkere med kameraet mitt.. :wub: Regner med det kommer en Knott, Enya og Zima (til Silje) dedikert blogg på siden min i morgen (tok jo 300 bilder i dag..), har hatt besøk hele kvelden og nå er det natta. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner dere vel å bli leie av spamming, men jeg mååtte bare legge ut disse.. Dere trenger ikke svare hvis dere ikke vil, men kikk iallefall;)

200307-09r.jpg

200307-08.jpg

200307-05r.jpg

200307-02r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk folkens! Jeg bare beklager igjen at jeg spammer sånn, men hey- det er frivillig å svare, hehe. *ler* Jeg synes også hun er nyydelig assa :) Ingvild: Jepp, den frykten ga seg visst etter et par turer utenfor kvartalet. Hun er fryktelig sjarmert av Willis til Carina da, så hun lekte fuglis-skygge i dag. Noe mislykket, han løper litt fortere og litt lengre (kanke gå så langt fra mamma:p).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...