Gå til innhold
Hundesonen.no

Problemer ved bytting av hjemmeside


Mud

Recommended Posts

Belgerkrapylet.com skal skifte til Belgerkrapylet.net.

Har kjøpt domene av domeneshop som sist og jeg bruker smart pft til å ha stæsjet i.Jeg er mindre enn gjennomsnittelig smart på sånne It ting så nå har jeg -overaskende nok - støtt på problemer.. :rolleyes: Når jeg klikker meg inn på smart pft så kommer jeg automatisk inn som belgerkrapylet.com.

Har prøvd å logge meg inn med det nye brukernavnet og passordet som jeg fikk oppgitt av domeneshop men får denne beskjeden nederst på siden.

[19:50:43] Continue to login attempt 8...

[19:50:43] Resolving host name "www.belgerkrapylet.net"

[19:50:43] Connecting to 194.63.248.33 Port: 21

[19:51:04] Et tilkoblingsforsøk mislyktes fordi den tilkoblede parten ikke svarte på riktig måte etter en tidsperiode, eller den etablerte tilkoblingen mislyktes fordi den tilkoblede verten ikke svarte.

[19:51:04] Cannot login waiting to retry (30s)...

[19:51:04] Client closed the connection.

Jeg closer ikke noe connection så vidt jeg vet? Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lenge siden du bestillte.?

de må få lov å registrere betaling å opprette et webhotell...

Om det er noen dager siden så send mail til dem om du vet du bruker riktige innloggingsting...

ftp.domeneshop.no

port : 21

brukernavn og passord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lenge siden du bestillte.?

de må få lov å registrere betaling å opprette et webhotell...

Om det er noen dager siden så send mail til dem om du vet du bruker riktige innloggingsting...

ftp.domeneshop.no

port : 21

brukernavn og passord...

Jeg har fått mail om at det er oppdrettet? Bestillte vel tirsdag tror jeg? (går litt i ett her for tiden så jeg husker ikke ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..nå lurer jeg..nå får jeg denne beskjeden nå:

FTP directory /www/ at ftp.domeneshop.no

To view this FTP site in Windows Explorer, click Page, and then click Open FTP Site in Windows Explorer.

--------------------------------------------------------------------------------

Up to higher level directory

03/14/2007 07:05 Directory .

03/14/2007 07:05 Directory ..

03/14/2007 07:05 217 index.html

Jeg finner ingen steder det står "page" jeg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at jeg har svært liten tid til å mase med å ringe domeneshop.De har neppe åpent når jeg er hjemme.. Når jeg logger meg videre inn nå så kommer jeg bare til den tomme forsiden på nettsiden. Tipper jeg driter i hele nettsiden i noen uker kjenner jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...