Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips! Tauleker på NILLE!

Recommended Posts

Ja nille har mye bra. Vi kjøpte en bamse der. En apekatt du kan dra i armer og ben og de blir lengre. Betalte vel 20-30kr for den. Kanskje ikke egnet for de største hundene, men for mindre hunder er den super:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tassen har forsatt teddy bjørnene vi kjøpte på nille for 5 år siden ham ^_^ men han er veldig redde for dem da, de er helt intakte mangler bare øyner :icon_redface:

Edit: jeg tror jeg skal ta meg en tur på nille og kjøpe den pakken! Da har han vel leker resten av livet, selvom det er utrolig gøy å kjøpe nye da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der hadde nok holdt 4 min maks til guttane, men sikkert kjekke for små hunder :P

Jøss, hvordan leker burker du da?? :P:P

Jeg syntes disse var ganske solide greier jeg. :icon_redface:

Chicka er kanskje veldig snill med lekene sine, hun kan riste dem og tygge på dem, men ødelagte blir de skjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 pakker med Tauleker er handlet inn.

Hadde egetnlig tenkt å spare dem til valpekullet, men en liten snik greide å finne dem... :icon_redface:

mars07055.jpg

mars07056.jpg

Nååh for en skjønning! :P

Her i huset har vi nok leker, - foreløpig. Men om det skulle være behov for noen i senere tid, så skal jeg sjekke ut Nille :P Takker for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og kjøpt dem jeg og! De falt absolutt i smak! Men den sirkelen skal konfiskeres enn så lenge. I alle fall så lenge jeg ikke ser henne med den. For den var hun helt gira på! Blir fin til treninger. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset! :icon_redface:

Kjøpte en pakke på mandag og skal kjøpe en eller to til i dag.

Spesielt den rundingen falt i smak ho Bella, så den er ødelagt allerede :P

Men de var absolutt verdt 25 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicka ELSKER den med plastikk håndtaket, hun blir helt "idiot" når hun ser jeg tar den frem.

Gøy at flere tok tipset, selvom de kanskje blir ødelagt fort så er ikke 25kr noe å dø av, morro så lenge de holdt.

Våre er helt fien ennå, men nå sliter ikke chicka så mye på leker, hun er mer opptatt av å apportere dem til meg også skal jeg kaste dem igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hvordan leker burker du da?? ;);)

Jeg syntes disse var ganske solide greier jeg. ;)

Chicka er kanskje veldig snill med lekene sine, hun kan riste dem og tygge på dem, men ødelagte blir de skjelden.

Konger, de tåler våre hunder, og stooore tjukke knuter...

2 gale flatgutter vet du, drar i hver sin ende ;)

CIMG4561.jpg

Den store knuten kjøpte jeg til 25kr i Sverige

Det røde beinet i Skottland til 8 kr

2 ringene fikk jeg av oppdretter

Det ødelaget beinet er det fra pet Shop Girls med vaniljesmak som lyser i mørket.

Det tok søstera til Xanto knekken på sist hu sov her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...