Gå til innhold
Hundesonen.no

Lene Alexandras nye musikkvideo, se her og døm selv!

Wicked Sister

Recommended Posts

Det kan jeg være enig i - selv om jeg synes det er ting i samfunnet som er adskillig mer viktig å hisse seg opp over enn en popsingel det er 100 prosent frivillig å kjøpe...

Nja, njo, det er ikke popsingelen i og for seg. Men egentlig at det har blitt sånn, og det blir bare mer og mer av det. Det har liksom blitt det "rette", og sånn skal det ikke være. Det er jo det riktige å være naturlig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

De store pengene har ligget i "drittmusikk" så lenge jeg kan huske i alle fall... Kan ikke se at det blir verken verre eller bedre med åra...

Jeg er selvfølgelig enig i at hun ikke representerer et sunt kroppsideal. Jeg (og alle andre gutter jeg kjenner) foretrekker naturlige kropper, og trenden med fiksing og silikonisering er bare trist.

Men man må skille snørr og bart - kroppsidealer er én ting, hvorvidt dama fortjener å selge plater eller ikke er en annen.

Ehm.. Vil påstå at det er LITT større forskjell på typer brus og barns forbilder (og andre jenter for den saks skyld).

Enig - flåsete sammenligning. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De store pengene har ligget i "drittmusikk" så lenge jeg kan huske i alle fall... Kan ikke se at det blir verken verre eller bedre med åra...

Jeg er selvfølgelig enig i at hun ikke representerer et sunt kroppsideal. Jeg (og alle andre gutter jeg kjenner) foretrekker naturlige kropper, og trenden med fiksing og silikonisering er bare trist.

Men man må skille snørr og bart - kroppsidealer er én ting, hvorvidt dama fortjener å selge plater eller ikke er en annen.

Enig - flåsete sammenligning. Beklager.

Haha! :Laugh: Du har litt av noen sammenligninger ja! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! :Laugh: Du har litt av noen sammenligninger ja! *ler*

Er man trønder er man trønder... ;)

Synes bare denne tråden blir veldig eh... "jentete" - man slarver om en annen jentes intelligens og påstått manglende personlighet, noe som aldri har vært viktig i popmusikken så vidt meg bekjent... ;)

Men det er andre sider ved det (kroppsidealet) som faktisk er interessant og viktig, det skal jeg være enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man trønder er man trønder... ;)

Synes bare denne tråden blir veldig eh... "jentete" - man slarver om en annen jentes intelligens og påstått manglende personlighet, noe som aldri har vært viktig i popmusikken så vidt meg bekjent... ;)

Men det er andre sider ved det (kroppsidealet) som faktisk er interessant og viktig, det skal jeg være enig i.

Det ER en jentediskusjon! :D

Dere får bare spytte inn noen kommentarer i ny og ne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da ikke noe nytt? Folk har laget markedstilpasset musikk uten kunstneriske ambisjoner kun for å tjene penger i mage tiår allerede (Verdens første boyband, The Monkees, var satt sammen av skuespillere midt på 60-tallet). Eller dette med å selge på kropp - har dere sett på MTV de siste 15 åra?

Folk som fortsatt har igjen noen illusjoner om at musikk liksom er fritatt for markedskrefter som gjelder ellers i samfunnet, kan muligens bli provosert. For meg er ikke dette noe verre enn et hvert boyband. Det er ikke noe for meg liksom, men det kunne ikke falle meg inn å bli provosert.

Med luringen Christer Falck i bakgrunnen blir jeg bare mer overbevist om at dette er et bortimot genialt stunt - om det er noen som fortjener noe som helst slags kjeft, er det folka med dårlig smak som faktisk bruker penger på låta. Det at det er så lett å gjennomskue gjør det bare mer snedig, spør du meg.

P.S. Dama kan faktisk synge, dersom noen lurte på det... ;)

øhh! NEI! hun kan IKKE synge :shocked: Hvor har du fått det ifra?...sånn som hun synger på den vidoen er så fiksa på og fake at det bare teit! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ! det var nasty! Og du som sier at JEG har en vill fantasi?! ;)

Du skal ha detaljer om gamle menn ;) (Eller jeg syntes ikke de er gamle da.. Du vil ha meg til å klå på de i bilen til og med :D

Ehm.. Vil påstå at det er LITT større forskjell på typer brus og barns forbilder (og andre jenter for den saks skyld).

For å ikke snakke om fjortisgutter som innbiler seg at verden er slik. Vi visste en gutt i klassen min som omtrent er forelska i Helene Rask et "ekte" bilde av hu å da sa han bare "Bah, det driter vel jeg i, hu sekke sånn ut på bildene mine"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P4 sendte en parodi på denne låta i går kveld. "My balls are to small". Fikk bare med meg siste del dessverre, men fantastisk morsom.

Så du ikke riketsrøst, med han mannen i rullestol?

De rullestol folka (husker ikke hva de heter, men de er nå en slags gruppe :ahappy:) sang en parodi med "My balls are ok"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ikke riketsrøst, med han mannen i rullestol?

De rullestol folka (husker ikke hva de heter, men de er nå en slags gruppe :ahappy:) sang en parodi med "My balls are ok"

Nei. Får aldri med meg slike ting... (Men jeg trur TVen min funker fortsatt :)) Finnes vel ikke noe klipp på nettet av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Får aldri med meg slike ting... (Men jeg trur TVen min funker fortsatt :ermm:) Finnes vel ikke noe klipp på nettet av den?

Jo, men det er betalt nett-tv desverre :closedeyes:

Kanskje på You Tube?

EDIT: Syns den IQ testen de tok på henne var så morsom! haha :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare denne tråden blir veldig eh... "jentete" - man slarver om en annen jentes intelligens og påstått manglende personlighet, noe som aldri har vært viktig i popmusikken så vidt meg bekjent... :ermm:

Åh.. Men du skjønner det, man må ha nådd en viss alder for å få med seg det at det er ikke gutta man prøver å imponere med sin lekre kropp og smukke utseende - gutter er ganske enkle sjeler, egentlig, og er stort sett fornøyd med det de får/har/ender opp med (stryk det som ikke passer og tolk det som dere vil) - mens andre jenter derimot.. De hvisker og tisker bak ryggen på deg om at du tror du er noe, at du er løs på tråden, at du er billig, dum, desperat, whatever - når man tilfeldigvis har brutt en eller annen hemmelig kode man burde visst at man ikke burde bryte.. Jenter er ganske ekle sånn, dessverre..

Ja, men det der blir nesten som diskusjonen om hva som kom først av høna eller egget.. Er kroppsidealet blitt som det har blitt fordi folk er som de er, eller er folk som de er fordi kroppsidealet er som det er - om det hørtes fornuftig ut (jeg kan sikkert utdype det i det uendelige, men det blir vel muligens litt OT, og OT er visst en uting :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P4 sendte en parodi på denne låta i går kveld. "My balls are to small". Fikk bare med meg siste del dessverre, men fantastisk morsom. :Laugh:

En annen en Rikets Røst sin? Kan noen finne? :ermm:

Forøvrig er den andre til Boys On Wheels søt da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud..Det var ILLE - hun gjør til stemmen sånn! haha

Så dere at hun hadde akkurat det samme ansiktsuttrykket under hele intervjuet...er sikkert proppa med botox og silikon ahha... Akkurat som hun dommern i Top Model.. :Laugh:

haha :Laugh: La også merke til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helst vil vi jo at de ikke skal oppleve noe vondt i det hele tatt, men det er vanskelig. Jeg tenker det viktigste er om hun, og du, kan leve med det ubehaget som blokkeringen gir. Hvis ikke tenker jeg at risikoen ved operasjon kan være verdt det. Det er ikke en sykdom å være gammel, men det gjør jo at alle plager blir verre og mer risikable både å ha og gjøre noe med, som oftest. Jeg håpet selv i det lengste at det skulle enten bli akutt alvorlig eller at de bare skulle sovne hos meg, men til slutt måtte jeg jo ta den vanskelige avgjørelsen for begge to. Likevel er jeg trygg på at det var riktig tidspunkt for begge. Jeg tror at du også har nok innsikt til at du vet når det er på tide, selv om det er en prosess på vei dit. Håper dere får litt mer avklaring denne uken.
    • Tusen takk Dette er første gang jeg har gammel hund, og jeg synes det er kjempevanskelig å vurdere livskvalitet. Hun er jo helt klart ikke den samme hunden hun var som ung, men jeg tror ikke hun har det så forferdelig at hun selv ville valgt døden over det livet hun lever nå. Samtidig er hun jo på et punkt der noe som egentlig bare er en bagatell potensielt kan bli en dødsdom, fordi hun ikke kan dopes ned. Man sitter jo her i en umulig situasjon der ingen av alternativene egentlig er noe alternativ... Vi skal tilbake til veterinæren på torsdag for å ta en ny ultralyd av hjertet, så får vi se hva dommen blir da.
    • Håper det gikk bra. Trist at hunder eldes og får helseplager. De skulle vart evig, sunne og friske. Folk har så ulike syn på hunders ubehag ifbm aldring. Noen mener det er dyremishandling å la en hund ha noen aldersdomsplager i det hele tatt, og avliver tidlig for å la hunden slippe. Andre mener det er grotesk å ikke la det (ofte) kjæreste familiemedlemmet få fullføre livsløpet naturlig. Jeg vet ikke hvor på den skalaen du befinner deg, så jeg vet ikke hva jeg skal si eller ikke si for comfort ang. evt. narkose.  Håper det går bra med dere ❤️
    • Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...