Gå til innhold
Hundesonen.no

Lene Alexandras nye musikkvideo, se her og døm selv!

Wicked Sister

Recommended Posts

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Det er rett og slett tragikomisk! Stakkars menneske! ;)

DESSUTEN: Hvorfor synger hun "MY boobs"? Hun har da silikon, har hun ikke? ;)

Hahaha! Nå måtte jeg le! ;) Er jo så sant!

off stakkers lille jenta.. betalt 50 tusen for å få større pupper! enda en grunn for at samfunnet er for kroppsfiksert.. slike jenter ødelegger guttene som tror at alle jenter skal se ut og være slik! <_<

De guttene som "tror" at jenter skal se sånn ut, er ikke noe å samle på uansett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DESSUTEN: Hvorfor synger hun "MY boobs"? Hun har da silikon, har hun ikke? ;)

Hu synger vel også noe om at hu ikke er så smart? Silikonen er jo hennes. ;)

off stakkers lille jenta.. betalt 50 tusen for å få større pupper! enda en grunn for at samfunnet er for kroppsfiksert.. slike jenter ødelegger guttene som tror at alle jenter skal se ut og være slik! <_<

Jo takk. Vi bare elsker slike jenter. :Laugh: Hva skal man med fornuftige samtaleemner så lenge de har store silikonpupper. :Laugh:(*ironi*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk. Vi bare elsker slike jenter. :Laugh: Hva skal man med fornuftige samtaleemner så lenge de har store silikonpupper. :Laugh:(*ironi*)

Faktisk så finnes det nok av de ja. Utrolig men sant. Mulig de aldri ville hvert sammen med en sånn dame, men å glo, eller tenke, DET vil de ;) Haha, tragisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hahaha! Tragiskt! ;)

Enda så fikk jeg sangen på hjernen på Mandag...Gjett hvem som gikk rundt på skolen og på trening å sang på den sangen da? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så finnes det nok av de ja. Utrolig men sant. Mulig de aldri ville hvert sammen med en sånn dame, men å glo, eller tenke, DET vil de ;) Haha, tragisk!

Glo må man da alltids få lov til å gjøre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, synes dama er kul jeg da! ser dere ikke selvironien og humoren i det?

hun er ikke så dum den dama der ! sikker på at hun selger drit mange plater.

sorry, men det er bare det jeg mener! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da har vi ivartfall to helt forskjellige syn på hva/hvem som er kul(t).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at du har dine meninger, det skal du ha :)

Men en ting.. DEN dama der kan umulig kødde! I så fall har hun dratt den alfor langt.. Ved å møte opp i manshow og vise puppene og drive med lapdance, og vise et husmor program som er mer sex-fiksert enn Hugh Hefner.. ja da har du virkelig driti på draget.. spør du meg.

Så henne i byen her om dagen.. Hun vaser rundt med et stort glis, og er like blond som alltid. :rolleyes:

(har ikke noe i mot blondiner! Men dere skjønner hav jeg mener)

Syns det kan være mulig å være sexy med STIL! Ikke bare vifte rundt med fake pupper :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Nå vet jeg hva jeg heller skal bruke konf.pengene mine på! :)

Silikonpupper og skikkelig blondt hår.. Så skal jeg lage en etterfølger av denne sangen.... Haha :)

Og som sagt av Jeanette, dama kan umulig kødde..Isåfall har hun dratt den for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikonpupper og skikkelig blondt hår.. Så skal jeg lage en etterfølger av denne sangen.... Haha :)

Og som sagt av Jeanette, dama kan umulig kødde..Isåfall har hun dratt den for langt.

Jeg vil være førstemann(kvinne) til å kjøpe plata di! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ER blond :P hihi

(Christin, for guds skyld, IKKE synk SÅ dypt) :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger merke til at det er de yngre jentene her som blir mest provosert av Lene Alexandras selvironiske og fjåsete låt :rolleyes:

Hørte låta på radio for noen uker siden, og holdt på å dø av latter, selvsagt mener hun ikke dette seriøst - men herremin for en grei måte å tjene penger på da, folkens? Syns det var lurt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger merke til at det er de yngre jentene her som blir mest provosert av Lene Alexandras selvironiske og fjåsete låt :rolleyes:

Hørte låta på radio for noen uker siden, og holdt på å dø av latter, selvsagt mener hun ikke dette seriøst - men herremin for en grei måte å tjene penger på da, folkens? Syns det var lurt jeg :)

hehe, endelig en som ser humoren i det !!

er forresten et intervju med henne i denne mnd. FHM. Hun ekke så dum som dere tror hun der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg skal hente valp om 14 dager, og nå ser det ut som tispen min får løpetid svært snart. Har noen erfaring med å få en ny valp inn i familien samtidig med at den voksne hunden får løpetid? Bør jeg be om å utsette henting av valpen?
    • Det er mange måter å gjøre dette på. Og man bør definitivt ha en plan, for alenetrening fram til en hel arbeidsdag kan ta tid. Med den siste hunden vår tok det 6 mnd. Jeg var da delvis ufør, så mannen hadde ham med på kontoret de dagene jeg var på jobb. Personlig mener jeg at man bør være hjemme med valpen minimum en uke, helst to, for å bruke tid sammen, bli kjent både med hverandre og den nye hverdagen, og etablere litt rutiner, før man i det hele tatt kan starte alenetreningen gradvis. Så bruker man tiden man har, men minst et par uker med systematisk alenetrening hjelper for de fleste. Når man må tilbake på jobb er det mange muligheter. Det viktigste er å ikke pushe valpen for lenge for tidlig, da risikerer man i verste fall å få en hund som ikke tåler å være alene hjemme i det hele tatt, og det er ganske slitsomt. Hjemmekontor. Ta med hunden på jobb.  Hundepasser/hundebarnehage (NB! Vær ekstremt nøye på hundebarnehage, der trenger valpen også tilvenning, og 5 dager i uken er alt for mye. Det er MYE stimuli, stress og påvirkning på slike steder, og det bør være en god plan for hvordan hundene får nok ro i løpet av dagen. Sjekk gjerne at de som håndterer hundene til daglig, altså ikke bare daglig leder, har kursing og faktisk kunnskap om språk og adferd hos hund, å "bare være glad i hunder" er ikke nok på slike steder). Om man er flere i huset, kan man flekse på jobbtid slik at en kan dra tidlig på jobb og komme tidlig hjem, og den andre drar sent. Nabo/familie/venn som passer valpen på dagtid og etterhvert stikker innom og lufter. Omplasseringshund som er vant til å være alene hjemme, heller enn valp. Da bør man også bruke tid på å bli kjent, og starte rolig og gå forsiktig frem med alenetrening på nytt sted, men så lenge de er vant til (og komfortabel med!) å være alene så bør treningen gå ganske raskt.  
    • Jeg lurer på hvor lenge man bør ta fri fra jobb for å være hjemme med den nye valpen, dersom man ikke har mulighet for hjemmekontor? Jeg har en valpebok der det anbefales 5-6 uker, men dette er jo ikke så enkelt i praksis. Det kan sikkert variere mye når valpen er tilvendt å være alene hjemme også. Noen tips?
    • Har ikke egenerfaring, men omgåttes en håndfull whippets. Tur i typisk norsk skog er meg bekjent ikke noe nevneverdig problem. Herjer hunden i skogen kan det såklart bli en skramme her eller der uavhengig av rase, men jeg har aldri hørt at det er noe vesentlig verre med whippet. Når det gjelder munnkurv mtp. jaktlyst så vil det hindre skade og drap av byttedyr, men jagingen og stresset blir jo det samme. Hunden skal ikke jage vilt (eller tamt strengt tatt) så du bør ha tilgang til åpne og/eller inngjerdede områder som hunden kan få løpe fra seg på. 
  • Opprett ny...