Gå til innhold
Hundesonen.no

Top model!


ida

Recommended Posts

Må bare si det! Jeg sitter nå her og følger med på Top model, selvom jeg er altfor gammel og selvfølgelig altfor klok! Men nå er jeg så gled for at Jade måtte reise hjem, for hun var bare ikke noe koselig! Regner ikke med at noen andre sonefolk ser på idiotiske serier som fokuserer på overflatiske ting, så dette innlegget skrev jeg vel mest til meg selv! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg ser ikke på det, men jeg svipper innom det engang i blant bare... :o Enig med deg at Jade var lite hyggelig, men jeg synes hun var den peneste av de tre jentene som er igjen... Men nå skal jo ikke modeller se normalt pene ut da <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg etter andre episode google litt på hvem som vant fordi jeg ikke hælte Jade. Så jeg har vist lenge at Danielle vant! Hadde det vist seg da at Jade vant hadde jeg nok boikottet hele serien!

FOR ei usympatisk dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Er hektet på den serien :o

Klarte å få med meg finalen i dag, men bare slutten med catwalk og finalen.

Hvorfor gikk Jade ut? Hva var grunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gikk Jade ut? Hva var grunnen?

De nevnte noe om at hun alltid hadde unnskyldninger for alt hun gjorde feil og sånt, hvis du har fulgt med så skjønner du sikkert hva jeg mener. :icon_confused:

Elsker Top Model! Er så kult å se så fine de blir når de får på seg sminke og klær og greier og alle de flotte bildene de tar. Det kommer en ny sesong på mandag allerede. Yiippiiiee. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...