renatepia Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 :angry: Lurer bare på om noen vil være med på et lite treff snart..? Siden det ikke ble noe av det forrige.. Men denne gangen må man være flinkere og si ifra hvem som kommer og hvo mange :angry: *venter i spenning på svaar* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2007 Boris og jeg er med. Mulig jeg får med meg ei til med blandingsvalp. Hvor skal vi ta det? Jeg finnes ikke kjent her, så hva med samme sted som forrige gang? oppå den hundebanen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2007 Vi vil gjerne være med om det passer.. :angry: Men da håper jeg folk kan si fra om de kommer, for detvar litt kjedeli sist gang :glare: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renatepia Skrevet 4. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2007 Så flott :angry: Hva med neste helg? Lørdagen eller Søndagen kanskje..? Jeg kan hele neste uke og Lørdagen og søndagen.. Så spørs det hva som passer for dere :angry: Vi kan godt ta det oppe på hundebana der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2007 helga den 10 og 11?? det kan godt hende det passer.. jeg må høre om mamma å de vil sponse meg me dlitt peng vertfall.. jeg kan ikke i uka, for jeg jobber.. men helga tror jeg at skal funke :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renatepia Skrevet 4. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2007 Okei! Ja, det passer for meg værtfall :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 5. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2007 hmm. Er ikke sikkert det passer så bra førstkommende helg. Vi skal egentlig ha besøk, men vet ikke hvor lenge hu skal være her, så det blir kanskje mulig å ta det på søndagen. Skal vi kanskje prøve å få med noen flere? Sende en pm til folk her inne vi vet er fra Ålesunds-området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renatepia Skrevet 7. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2007 hmm. Er ikke sikkert det passer så bra førstkommende helg. Vi skal egentlig ha besøk, men vet ikke hvor lenge hu skal være her, så det blir kanskje mulig å ta det på søndagen. Skal vi kanskje prøve å få med noen flere? Sende en pm til folk her inne vi vet er fra Ålesunds-området? Okei, da kan vi ta det på søndagen.. Passer fint her.. Ja, godt forslag.. Hiver meg rundt med det samme og skrive pm jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirup Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2007 Er det den gamle hundebana på Aksla dere snakker om? Og når på dagen tenker dere? Jeg sendte akkurat en PM til Renatepia om at vi ikke kan, men det hadde jo vært moro å vært med om jeg ser at vi får tid. PS: Minner alle Ålesundere om denne stygge saken i Sumpen i dag: http://www.smp.no/default.asp?page=1024&am...32,1&lang=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renatepia Skrevet 7. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2007 Ja, det er den gamle hundebana deroppe Off! Så saken! Kjenner ho eine som va på bilde Vi va oppe på nesten samme plassen å lufta hunden en dag for ikke så lenge siden, og no har ho blitt så rar.. svetta og heile pakka.. tror ho e sjuk..! :S Tar me en tur til vet i morra den dag! For å vær på den sikre sida! Men, tilbake til saken.. Når på dagen er vel ikke helt bestemt enda.. Men kan vel tenke meg at det blir sånn i 12-1 tida.. EDIT: sorry, litt mye dialekt.. --- Ja, folkens! Hva blir det til..? Blir det treff på søndag eller? jeg har sendt pm til alle som jeg VET er fra ålesund og rundt om heer.. *dobbelpost, endret av mod. Charleen, bruk redigeringsfunksjonen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 Jeg kan ikke til helgen desverre, har blitt lit mye med både jobb og skole hele denne uken. Men kanskje neste uke? Til den stygge saken: at folk kan gjøre sånn.. syns synd på de eierene som har mistet hundene sine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 11. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2007 Vart det noe av dette treffet?? Er det kanskje noen som vil være med nå til helge på fredag den 16? Da er det nesten helt bombe sikkert at jeg kan. noen andre som vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renatepia Skrevet 12. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2007 Nei, det ble ikke noe av Men ja, henger meg på jeg Får stipend dagen før så da har jeg værtfall penger til å komme meg dit Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirup Skrevet 12. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2007 Dyret og jeg flytter fra Ålesund på torsdag, så for oss er det over og ut for Ålesundstreff. Nå blir vi Østlandsfolk, nærmere bestemt bosatt i Akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renatepia Skrevet 15. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2007 Dyret og jeg flytter fra Ålesund på torsdag, så for oss er det over og ut for Ålesundstreff. Nå blir vi Østlandsfolk, nærmere bestemt bosatt i Akershus. Aah, god tur da! KOM IGJEN, da folkens! Noen må da bli med på treff og være litt sosiale heer! *dobbelpost, endret av mod. Charleen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 15. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2007 Er det virkeli ingen andre som vil være me?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepia Skrevet 19. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2007 Hei! Når blir neste treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar