Gå til innhold
Hundesonen.no

"Siden kan ikke vises"

Recommended Posts

Er det bare hos meg tro? Jeg får opp "Siden kan ikke vises" halvparten av gangene jeg trykker på en link her inne på sonen. Og spes når jeg har skrevet et langt innlegg, glemmer å kopiere det, og strykker på "send svar" så får jeg siden kan ikke vises. Noen ganger blir innlegget lagret og andre ganger må jeg skrive alt på nytt :/ Fryktelig irriterende! Dette skjer også når jeg skal inn på hovedsiden, fra et annet nettsted. Må gå tilbake og prøve igjen :angry:

Og en annen ting: jeg har i skrivende stund to innlegg ute som er kliss nye, men de vises ikke i trådoversikten. Først når man trykke på tråden så ser man hvem som har skrevet sist i tråden. Hvorfor vises det ikke hvem som har skrevet sist? F.eks så startet jeg en ny tråd på Trening og Atferd som heter Spm om LP. Dette er det siste innlegget i det underforumet, allikevel er det en eldre tråd som heter Stående fuglehunder som blir vist i trådoversikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er serveren og vi jobber med å få flyttet over til en ny, dette skjer i aller nærmeste framtid. Enn så lenge - hold ut, f5-knappen min er sliten den også...

Edit: Charlotte - vi har slått av en del statistikkfunksjoner for å lette belastningen på serveren, disse statistikkene blir dermed bare oppdatert en gang i timen/hver sjette time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...