Tore Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Når jeg prøver å endre noe i profilinformasjon får jeg bare feilmeldinger, manglende valg, og rare tegn... Trykker jeg "Endre" kommer dette opp (uten QUOTE) Alså en feilmelding uten innhold... Valget under "Din fødselsdag" er helt tomt, med tom meny... osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 7. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2007 Still broken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 30. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2007 Har dere valgt fødselsdato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 30. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2007 Hvorfor MÅ sonen ha min fødselsdato..? Det får den helt enkelt ikke... (Hilsen en som nå er født i 1908...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 30. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2007 Nærmer deg 100 da Skal ordne dette imorgen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar