Wanderlust Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Ja vet dere om noen valpeshow fra april og utover her på Østlandsområdet?
Mud Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Jeg har desverre ikke fått hundesport ( :angry: ) men sjekket det hos ei vennine i dag og det står ingen valpeshow på øtslandsområdet i april. Men jeg vet det er dobbeltutstilling i stangehallen siste helgen i april og der er jeg rimelig sikker på det er valpeshow;)
Wanderlust Skrevet 3. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Vi sjekket hundesport. og der var det ikke noe. Men på terminlistene står det vel ikke valpeshow? eller :angry:
WheatenMali Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Vi sjekket hundesport. og der var det ikke noe. Men på terminlistene står det vel ikke valpeshow? eller :angry: Stemmer
Raksha Skrevet 12. Mars 2007 Rapporter Skrevet 12. Mars 2007 Lister meg inn her jeg og. Er også interessert i valpeshow på østlandet fra april og utover.
HHC Skrevet 12. Mars 2007 Rapporter Skrevet 12. Mars 2007 Det i Porsgrunn, rett nedenfor meg i Juli NRK avd Telemark (Nå snakker jeg rottweilerklubben altså, IKKE Retrieverklubben )Grenland hundeklubb sitt er vel i Mars
netteliten Skrevet 19. Mars 2007 Rapporter Skrevet 19. Mars 2007 Det i Porsgrunn, rett nedenfor meg i Juli NRK avd Telemark (Nå snakker jeg rottweilerklubben altså, IKKE Retrieverklubben )Grenland hundeklubb sitt er vel i Mars Kan jeg stille ut Peico da, selv om han er medlem av Grenland hundeklubb og ikke er en rotweiler? Jeg har aldri vært på utstilling og hadde syntes det var moro med valpeshow. Han er 7 mnd i juli, er det fortsatt aktuelet med walpeshow da?
trevi Skrevet 19. Mars 2007 Rapporter Skrevet 19. Mars 2007 Jeg har aldri vært på utstilling og hadde syntes det var moro med valpeshow. Han er 7 mnd i juli, er det fortsatt aktuelet med walpeshow da? Jepp jepp! Du kan stille han frem til han fyller 9 mnd. F.o.m. dagen han fyller 9 mnd stilles han i juniorklasse sammen med de "voksne".
Wanderlust Skrevet 14. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2007 Jeg planlegger valpeshow jeg skal på fremover, men er ikke helt enkelt. Jeg har sett meg ut noen utstillinger jeg kan tenke meg på, men noen som vet om det pleier å holdes valpeshow på disse? Her er listen: 28-29.juli: Moss og Omegn hundeklubb 25.aug: Klubben For Større Selskapsh. raser 30.sept: Norsk Dalmatiner Klubb 10-11.nov: Kongsberg hundeklubb Kom gjerne med flere utstillinger der det pleier å holdes valpeshow. Det må være i tidsrommet mellom 25. juli og 24. desember.(om dette blir rett da )
WheatenMali Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Skrevet 14. Mai 2007 mest sannsynlig valpeshow på alle de du har satt opp, det er som regel kun de utstillingene Norsk Kennel Klub arrangerer som ikke har valpeshow;)
Wanderlust Skrevet 14. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2007 mest sannsynlig valpeshow på alle de du har satt opp, det er som regel kun de utstillingene Norsk Kennel Klub arrangerer som ikke har valpeshow;) Oki Ja da satser jeg på det. Fått hvertfall bekreftet at den til Moss har valpeshow, så da blir kanskje det mitt første (huff, jeg som er så pinglete, hvordan skal jeg tørre å entre ringen )
Peers Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Skrevet 14. Mai 2007 Oki Ja da satser jeg på det. Fått hvertfall bekreftet at den til Moss har valpeshow, så da blir kanskje det mitt første (huff, jeg som er så pinglete, hvordan skal jeg tørre å entre ringen ) Hehe, kjenner igjen den følelsen, men det er bare å hoppe i det Dommeren forventer ikke at alle er verdensmestere, og i hvert fall ikke valper Edit: min første utstilling på 3 år blir også Moss, kanskje vi sees!
Wanderlust Skrevet 14. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2007 Hehe, kjenner igjen den følelsen, men det er bare å hoppe i det Dommeren forventer ikke at alle er verdensmestere, og i hvert fall ikke valper Nei sant det. Og har vel deltatt på valpeshow to ganger med det værste man kan gå med tror jeg (rex). Men jeg har så nærver, så OM noen vil gå så er det bare å si ifra
Peers Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Skrevet 14. Mai 2007 Nei sant det. Og har vel deltatt på valpeshow to ganger med det værste man kan gå med tror jeg (rex). Men jeg har så nærver, så OM noen vil gå så er det bare å si ifra Jeg har vurdert å få noen andre til å stille min hund og Men har egentlig kommet frem til at jeg ikke lærer noe av det, så det får briste eller bære *skjelve*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar