Rottis jentå Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Noen som skal stille hund på Norsk rottweilerklubb sin utstilling i bergen? Eller som bare skal å se? Jeg skal stille, skulle stille NKK også, men var for sen å melde på. Satser på å se noen sone folk
Rottis jentå Skrevet 16. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2007 Ingen rottis fans som skal dit? Blir jeg alene altså? Nei og nei..
HHC Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Skrevet 17. Mars 2007 Dagen de ikke er på NKK Bergen. Forvirrende overskrift forresten, men min var nok like mye. Norsk Retrieverklubb forkortes også med NRK...
Rottis jentå Skrevet 17. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2007 Det er samme lørdagen som NKK bergen, desverre, på Myrbø dyresenter i indre arna i bergen. Utstillinger begynner kl. 11. Beklager overskriften...
HHC Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Skrevet 17. Mars 2007 Eier de ikke samarbeid? :/ Eks NRK Oslo har alltid den dagen flattene IKKE er på NKK Drammen..
Rottis jentå Skrevet 18. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2007 Eier de ikke samarbeid? :/ Eks NRK Oslo har alltid den dagen flattene IKKE er på NKK Drammen.. Ja, men her stiller rottisene på lørdagen, mens de stiller søndagen på NKK, så litt sammarbeid må de jo ha.
HHC Skrevet 18. Mars 2007 Rapporter Skrevet 18. Mars 2007 Det er samme lørdagen som NKK bergen, desverre, på Myrbø dyresenter i indre arna i bergen. Utstillinger begynner kl. 11. Beklager overskriften... Trodde du her mente at Utstillingen er samme lørdag som NKK Bergen. Kanskje bare meg som er dum og ikke forstår den da..
Rottis jentå Skrevet 19. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2007 Trodde du her mente at Utstillingen er samme lørdag som NKK Bergen. Kanskje bare meg som er dum og ikke forstår den da.. nei, du har rett, NRK utstillingen og NKK er samme helga, men rottweilerene som er den eneste rasen på NRK stiller ikke same dagen på de to utstillingene.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar