siljestokka Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Har litt lyst å prøve agility og lurer på kor man kan trene
siljestokka Skrevet 4. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Hei. Eg bur mellom Bryne og Klepp;)... Eg kan godt reise inn til Sandnes eller Stavanger viss det er noko der.?
Carina Skrevet 5. Mars 2007 Rapporter Skrevet 5. Mars 2007 Hei. Eg bur mellom Bryne og Klepp;)... Eg kan godt reise inn til Sandnes eller Stavanger viss det er noko der.? Sør Rogaland Brukshundklubb har treningsområde for agility og lydighet på Åsen. En må være medlem i klubben og ha gått agilitykurs for å trene der. De har ag-treninger to ganger i uken, mandag og torsdag. Hjemmesideadresse til klubben: http://www.sbk1968.com/
siljestokka Skrevet 5. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2007 takk:D.... får se om eg melder meg inn;)
siljestokka Skrevet 17. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2007 Noen som vet om noen andre agilitytreningsplasser litt nermere i dette området?? Altså Klepp, Tu, bryne , Orre??
C.J Skrevet 18. Mars 2007 Rapporter Skrevet 18. Mars 2007 Noen som vet om noen andre agilitytreningsplasser litt nermere i dette området?? Altså Klepp, Tu, bryne , Orre?? Hva med å ta kontakt med en lokal hundeklubb? De vet sikkert hvor du kan trene
siljestokka Skrevet 18. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2007 Tja.. Eg spurte enn gaang for lenge siden på mail til Trikanten hundesenter (www.trikanten.no), men hun viste ikkje noko særlig mer enn meg. Jeje, får bare lete videre *sukk*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar