Anettex Skrevet 1. Mars 2007 Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 noen som tenker seg der eller?? vi har meldt oss på nå så nå er det ingen vei tilbake..! skal være 31.mars.. påmeldingsfrist 8 mars..
Inustaff Skrevet 2. Mars 2007 Rapporter Skrevet 2. Mars 2007 noe jeg ikke har fått med meg...hva er dette for en klubb? kan jeg stille der da?
Anettex Skrevet 2. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2007 skjekk på nkk sine sider.. jeg vet bare at selskapsklassen hvertfall kan delta Påmelding også http://nmk-rogaland.no/pm.htm
Anne Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Denne utstillingen er for alle raser tilsluttet Norsk Miniatyrhund Klubb og fransk og engelsk bulldog og cavarlier king charles spaniel.
Anettex Skrevet 29. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2007 ingen som kommer eller??? er nå på lørdag og jeg gruer meg skikkelig... huff!!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar