borderen Skrevet 1. Mars 2007 Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 Jeg har laget noen av mine første bannere Dere må nesten se Er ikke noe god på å klippe ut deler av bilder, så de er ganske enkle, men synes de ble ganske fine jeg
Marianne&Java Skrevet 1. Mars 2007 Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 De var skikkelig fine! Du kan gjerne lage en til meg hvis du vil det altså!
borderen Skrevet 1. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 Har aldri laget slik at jeg må klippe inn en hund til, så den ble kanskje ikke så veldig bar da...
Marianne&Java Skrevet 1. Mars 2007 Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 Syns den ble kjempefin jeg! Men... Hehe! Har bare glemt å forandre på det! Rita bor ikke her lenger... Sorry! Du kunne ikke laget en med bare Rikke? Du er skikkelig flink altså!
borderen Skrevet 1. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 Å... Ja daså... Prøvde på nytt
renatepia Skrevet 1. Mars 2007 Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 Flinke, flinke! Som du ser så bruker jeg banneret du laget til oss Tuusen takk, enda en gang
victoria_e Skrevet 1. Mars 2007 Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 Så flink du er Maren Lag gjerne en til oss og,hvis du vil..*smiske smikse * Bilder på hjemmesiden.
borderen Skrevet 1. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 Her er 2 med Fiona. Litt vanskelig fordi oppløsningen på mange av bildene var veldig lav, men det fle da noe ut av det
Baby Skrevet 1. Mars 2007 Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 Åååh, kjempefine. Har du lyst til å lage til meg og?
victoria_e Skrevet 1. Mars 2007 Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 Her er 2 med Fiona. Litt vanskelig fordi oppløsningen på mange av bildene var veldig lav, men det fle da noe ut av det Jeg vet,dumme piczo.. Men tusen tusen takk De var skikkelig flotte
borderen Skrevet 1. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 Som tidligere nevnt er jeg ikke noe god på flere hunder på samme banner da... EDIT: Uuups! Skrivefeil. Her er en ny:
borderen Skrevet 2. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2007 Haha... dette var skikkelig moro!
turbogutten Skrevet 2. Mars 2007 Rapporter Skrevet 2. Mars 2007 Herregud så flink du er:O kanskje du vil lage ett til Turbo også?? hehe Isåfall hvis du vil er det noen bilder her: http://i90.photobucket.com/albums/k260/Ama...06/mobil037.jpg http://i90.photobucket.com/albums/k260/Ama...tebilder017.jpg oi de ble veldig store:S hvis jeg må fikse på dem først kan jeg sikkert det åltsa:) du kan se noen flere valpebilder iallefall på www.piczo.com/amandank bruker ikke den siden lengre men er noen bilder der.. gå inn på bilder bare..
borderen Skrevet 2. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2007 Nå har jeg fått fonter også Her har Turbo en:
Baby Skrevet 2. Mars 2007 Rapporter Skrevet 2. Mars 2007 Som tidligere nevnt er jeg ikke noe god på flere hunder på samme banner da... EDIT: Uuups! Skrivefeil. Her er en ny: Kjempefine. Tusen takk.
softis Skrevet 2. Mars 2007 Rapporter Skrevet 2. Mars 2007 Wow du er flink! Hadde ikke hatt noe i mot om du hadde laget ett til vanilla Om du vil det så finner du bilder Her
borderen Skrevet 3. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Wow du er flink! Hadde ikke hatt noe i mot om du hadde laget ett til vanilla Om du vil det så finner du bilder Her Her er 2 til Vanilla:
Artemis Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Har sittet her og siklet siden du la ut topicen, og ser meg rett og slett nødt til å tigge etter ett banner Om du har tid og lyst, så skulle jeg gjerne hatt et nytt banner med gutten min Tekst: Oscar Bilder finnes på http://home.no.net/arzilwen/gallery Helst noen av de nyeste bildene hvis du gidder å lage...
TineSimbaNana Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Da jeg så tråden skulle jeg spørre om du kunne laget til oss å.. men det har du jo så Takk
borderen Skrevet 3. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Har sittet her og siklet siden du la ut topicen, og ser meg rett og slett nødt til å tigge etter ett banner Om du har tid og lyst, så skulle jeg gjerne hatt et nytt banner med gutten min Tekst: Oscar Bilder finnes på http://home.no.net/arzilwen/gallery Helst noen av de nyeste bildene hvis du gidder å lage... Her kommer det noen. Hadde veldig vanskelig for å bestemme meg, så ble en del forskjellige.
borderen Skrevet 3. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Uff... Skrev Oscar med K... Hadde bare lagret 1 uten skrift (gadd ikke klippe på nytt):
Guest Just me!! Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Kan du lage en til meg og? :angry: Trenger et nytt siden Archie har vokst. Bilder ligger i Archie-tråden under min hund-forumet.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar