Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen

HHC

Recommended Posts

Kommer du på søndagen? I såfall har ikke flattene oppmøte før kl 11 heller :P

Men om du kommer på lørdag så får du jo allikevel med deg mye, de fleste reiser jo ikke med en gang heller :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar
Kommer du på søndagen? I såfall har ikke flattene oppmøte før kl 11 heller :P

Men om du kommer på lørdag så får du jo allikevel med deg mye, de fleste reiser jo ikke med en gang heller :P

Det blir i morgen i såfall.. Vanskelig med båter og busser om søndagen. Nå skal jeg bare ringe rundt til bekjente å høre om de kan kjøre meg til Leirvik klokken 07.30 i morgen! :whistle: Når kommer du i hallen i morgen da? Har du med Aris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aris i JH kl 9 :P

Det får ikke jeg sett, men du blir der vel hele dagen? Sånn nesten hele dagen i hvertfall? :whistle:

LYKKE TIL! :Laugh:

Jeg får mest sannsynlig skyss i morgen tidlig, så dette ordner seg! Er jo bare sunt med en dagstur til Bergen egentlig, Chantana har godt av å besøke andre steder, og få hilse på mange hunder! Men jeg håper hun takler reisen! At hun faller til ro på båten, hun pleier å være ganske pipete i starten.. Men så roer hun seg som oftest etter en stund.. Båten tar jo søren meg 2 t. begge veiene. Bare fordi den går innom alle småplassene :glare:

Men da håper jeg vi snakkes! Er du i Bergen nå?

Skal komme inn igjen her i løpet av kvelden så snart jeg vet sikkert at jeg reiser!

NB: jeg bør ha med vaksinasjonskortet sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får ikke jeg sett, men du blir der vel hele dagen? Sånn nesten hele dagen i hvertfall? :whistle:

LYKKE TIL! :Laugh:

Jeg får mest sannsynlig skyss i morgen tidlig, så dette ordner seg! Er jo bare sunt med en dagstur til Bergen egentlig, Chantana har godt av å besøke andre steder, og få hilse på mange hunder! Men jeg håper hun takler reisen! At hun faller til ro på båten, hun pleier å være ganske pipete i starten.. Men så roer hun seg som oftest etter en stund.. Båten tar jo søren meg 2 t. begge veiene. Bare fordi den går innom alle småplassene :glare:

Men da håper jeg vi snakkes! Er du i Bergen nå?

Skal komme inn igjen her i løpet av kvelden så snart jeg vet sikkert at jeg reiser!

NB: jeg bør ha med vaksinasjonskortet sant??

Med nye JH reglene kan det godt hende at du får sett oss, faktisk.

Jeg skal dra nå (nattog til Bergen med Kristine Mali).

Håper alt ordner seg, vaksinasjonskort må sikkert fremvises for å komme inn!

Kathrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nye JH reglene kan det godt hende at du får sett oss, faktisk.

Jeg skal dra nå (nattog til Bergen med Kristine Mali).

Håper alt ordner seg, vaksinasjonskort må sikkert fremvises for å komme inn!

Kathrine

Nettopp sendt PM :whistle:

God tur! Misunner dere ikke å reise med nattog :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jooo, nattog blir skoy!

Det blir alltid gøy det med en kåt flathanne og en sikkert passe villig ISWT! :P

Og en enda mer villig tispe på 17år, haha :whistle:

Vi skal nok finne på noe, og ta litt bilder så dere kan se hvordan man har det gøy på nattoget! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Og en enda mer villig tispe på 17år, haha :P

Hvem av dere? :P

Haha, neida... :whistle:

Kos dere som skal til Bergen da..Ikke alle som har den muligheten <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir alltid gøy det med en kåt flathanne og en sikkert passe villig ISWT! :P

Og en enda mer villig tispe på 17år, haha :whistle:

Vi skal nok finne på noe, og ta litt bilder så dere kan se hvordan man har det gøy på nattoget! :P

Haha! Gleder meg til bildene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Showtime!

Vi kan hjelpe deg fram til Bønes i morgen! Hjem er vel verre..?

Vi drar fra Sveio via Stord i morgen - skal ta 09.00 ferja fra Sandvikvåg. Du kan sitte på med oss om du vil! Amigo står i bur bak og kan du ha hunden din i baksetet med deg så går det fint det! Men gi tilbakemelding i kveld for jeg sjekker ikke nettet i morgen tidlig.

mobilnummeret mitt er 98827044 dersom du vil være med oss :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4plasseres hver dag. 1 plassen kvalifiserer seg til Hamar.

Hvem dag stiller du?

Jeg skal stille i dag, hehe.

Lørdag :D

Førstejunior handling, skummelt :shocked:

Hadde vært gøyt å komme til hamar, for da kan ikke mamma si i mot meg i å dra så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...