Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund i baksete pick-up.. utstyr?


Recommended Posts

Hei,

Jeg har en snart 10 mnd gammel Labrador; "Uno", og jeg prøver å finne en bra løsning for turer i min 2-dørs Toyota Hi-Lux pickup. I dag har jeg et bur bak på lasteplanet, og buret er festet godt med stropper. (Jeg har også et hardtop kapell over lasteplanet, så Uno er beskyttet mot vær og vind.) Men problemet er at det kan bli ganske kaldt bak i lasteplanet, så jeg skulle gjerne finne en måte å ha han inne i baksete-området. Jeg kjører med grønne skilt, så det er egentlig ingen bakseter der, men det er likevel en liten forhøyning der de små baksetene kan monteres. Det er jo trangt der bak, så noe bur som passer Uno går ikke. Det jeg tenkte var å sette et gitter bak setene, men det må være enkelt og kjapt å fjerne gitteret og sette det tilbake, slik at Uno kan hoppe inn og ut via passasjerdør. Jeg har ikke klart å finne noe gitter som vil fungere slik jeg har tenkt. Er det noen som har noen tips om hvor jeg kan finne et slikt gitter eller andre forslag til hvordan jeg kan ordne en plass for Uno bak setene i min Toyota Pickup?

mvh

eksteinberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...