bitteliten Skrevet 4. April 2007 Rapporter Share Skrevet 4. April 2007 Her er Småtte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kittykatt Skrevet 6. April 2007 Rapporter Share Skrevet 6. April 2007 Lille Pakita på spiraltoppen i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 6. April 2007 Rapporter Share Skrevet 6. April 2007 Slenger inn noen flere bilder jeg.. Jeg eier ingen av Border Colliene, men jeg har i allefall tatt bildene da Alltid like vakre Amira: Amira: Amira: Amira: Bonnie: Kip: Nana og Phoebe: Nana: Nana: Lille Pakita: Phoebe og Nana: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 6. April 2007 Rapporter Share Skrevet 6. April 2007 ÅÅÅ! Nå gleder jeg meg til å komme hjem til den lille fjompenisse-hunden min!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Aiko er så fin da! Tror oppdretteren heter Bente Haver. Sånn ser han ut da han var 7-8mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. April 2007 Rapporter Share Skrevet 14. April 2007 Får vel legge ut mine og.. Puma! Felix: (Bildene tatt av Taz) og lille snella; Akersborg Knott (Bildene er tatt av Pointerguri) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Her er min skjønne B.C .. Hun heter Kiba , snart 1 år ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 11. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2007 Vår BC, Spot på 3 år: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2007 Må bare legge ut noen bilder til av gutten min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyja Skrevet 9. September 2007 Rapporter Share Skrevet 9. September 2007 her er min border collie hun er ei sta dame på litt over året. hun er verdens nydeligste i mine øyner.. hun er kjempe flink i agilety.. hun er flink i lydighet også men vi har nettop startet med det så det er ikke alt som er helt på plass enda men det går seg til med tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karnkri Skrevet 21. September 2007 Rapporter Share Skrevet 21. September 2007 Zalth & Evy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bitteliten Skrevet 21. September 2007 Rapporter Share Skrevet 21. September 2007 Her er Sabrina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1rene Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Min Border Collie, Iris: 8 veker: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Ja, det hadde vært gøy å fått litt mer oversikt.. Hvem er det egentlig som har BC her inne? Navn: Akersborg Knott Født: 11/01-07 Kjønn: Tispe Farge/hårlag: Sort/hvit, langhåret Bruksområde: Skal bli gjeterhund, bruks (spor for tiden), og tøyselydighet Oppdretter: Kennel Akersborg, Jaran Knive Bilde: (Bildene er ca. 1 1/2 mnd gamle) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Navn: Rex Født: 28/11-2004 Kjønn: Hann Farge/hårlag: Brun/hvit (tric) Bruksområde: Lydighet (vi jobber med saken, men går ikke så fort fremover, men nå har vi et mål om å få startet før sommeren igjen. Og litt hobbygjeting. Oppdretter: Woldstad Bilder: De to første bildene er relativt nye, mens de siste er ett år gamle + EDIT: Høyde: 57 cm Vekt: 21kg (er en stund siden jeg veide han, og mulig han har gått ned mer nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Navn: Little Cross Pam Født: 12.09.03 Kjønn: Tispe Farge/hårlag: Sort/hvit, langhåret m/stående ører Bruksområde: Sofaslenger, hobby-agility, har konkurrert i LP, trener mye søk/spor. Oppdretter: Susan Hill, kennel Little Cross, England Bilde: Som dere ser av bildet er hun en meget liten frøken med matchvekt på 15 kg. Bor hos verdens beste forvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Navn: Amira Født: 11/04-04 Kjønn: Tispe Farge/hårlag: Svart/hvit , langhåret Høye/vekt: 54 cm (?)/18 kg (en periode hun snørekjørte hver dag i 6 uker, veide hun 23 kg og da var hun tynn!) Bruksområde: Lydighet (er i eliteklssen nå), agility (har bare startet noen få ganger, er i klasse 11 hopp og agility), gjeting (vi burde egentlig snuble oss til å gå en prøve snart), snørekjøring (kanskje det Amira liker best av alt. Hyler som en husky før hun får løpe!) Oppdretter: Sand, Lier Kan vi ta med Bc blandingene?? (det nermeste jeg kommer en sånn tråd med min blanding) Klart det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Navn: Nana Født: 6.mai.2005 Kjønn: Tispe Farge/hårlag: Svart/hvit Høyde/vekt: 54cm ca./16kg Bruksområde: Lydighet hovedsakelig, konkurrere mere etterhvert. Skal prøve mere rundering og agility. Oppdretter: Arne Christoffer Sand, Lier Også tar jeg med Simba som er blanding av border collie og labrador.. Navn: Simba Født: 18.april.2004 Kjønn: Hannhund Farge/hårlag: Svart/hvit Høyde/vekt: 60cm/25kg. Bruksområde: Litt av hvert, men mest rundering. vi bare trener ikke noe konkurrering. Oppdretter: Rælingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 9. November 2007 Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 Navn: Bonnie Født: 15 januar 2006 farge: svart,hvit og brun(tricolor) vekt:13 kg bruksoråde: litt lydighet, mest tur..skal begyne med Agility:D oppdretter: Hokksund. Bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Spike ice blue og chira som liten Og spike ice blue halvt år gammel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Valpene etter Tira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonitapia Skrevet 22. November 2007 Rapporter Share Skrevet 22. November 2007 Sender inn noen bilder av jenta mi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 23. November 2007 Rapporter Share Skrevet 23. November 2007 Vet ikke om Sasha er 100% ren da..... Navn: Sasha Født: Sommeren 2003 Kjønn: Tispe Farge/hårlag: Sort/hvit, langhåret Bruksområde: Agility, skal starte 2008, litt tøyselydighet(passa fint her også) og kanskje litt bruks, rundering? Oppdretter: Hun er omplaseringshund Bilde: Vanlig syn, Sasha med pinnen i munnen Sasha på stranda Får nesten lyst på en til Bc når jeg ser gjennom denne tråden jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinkaHunden Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Jeg har en Border Collie:D Hun er en treecolour som heter Tinka<33 Her er noen bilder, hun er den nydligste hunden ever, syns jeg da:D alltid hatt litt store ører.. men men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 29. September 2012 Rapporter Share Skrevet 29. September 2012 Smukke hunde Jeg drømmer om en border collie, som næste hund. Men hvornår det bliver ved jeg ikke... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts