siljestokka Skrevet 24. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2007 Hei. Eg er veldig ny her inne på forumet .... Å såg at det går ann å planlegge turer... Kanskje du og jeg kan møtes eller dra på strandtur ... Hadde vært flott... Så mange folk og hunder som mulig. Så kunne me ha grilt og snakt om hunder osv . En gang i påsken eller??.. Dere bestemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 26. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2007 Ingen som vil på tur??=S.. hm... kan godt være en dag i uka fast og.. Foreksempel fredager eller tisdager.. Ingen som vil vrære med på tur??... Gogutten er snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksandra Skrevet 1. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2007 Vi er gjerne med på tur Men bor i Egersund da, så må gå ann å ta toget, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 2. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2007 Jeg kan være med på tur jeg, men vet ikke om jeg kan bli med på noe fast.... og i påsken er jeg bortreist... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 2. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2007 Jaoki...;D...Det er nesten det samme kva tid me kan gå.. Passer best på fredager, torsdager, tirsdager og i helgene.. helst fradag og søndag.. ^_^ Så er det bare å finne en dag som passer for dere ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2007 Jaoki...;D...Det er nesten det samme kva tid me kan gå.. Passer best på fredager, torsdager, tirsdager og i helgene.. helst fradag og søndag.. ^_^ Så er det bare å finne en dag som passer for dere ... Jeg har fri på fredager, og etter kl 1200 passer det bra for meg. Vet om flere her som kan være med på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 13. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2007 Hørtes bra ut.. men etter klokka 2 hadde vore fint;).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 17. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2007 Jeg har fri på fredager, og etter kl 1200 passer det bra for meg. Vet om flere her som kan være med på tur. Ja, skal me sei etter 2 på ein fredag??... Hvilken fredag passer for dere og hvor skal vi??... Skal me bruke bil og kjøre til stranda eller i en skog?? Går også ann å gå i frøylandskogen, men der er det båndtvang hele året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar