Gå til innhold
Hundesonen.no

Viiiiiiiiiiil på tur!=P

siljestokka

Recommended Posts

Skrevet

Hei. Eg er veldig ny her inne på forumet :rolleyes: .... Å såg at det går ann å planlegge turer... Kanskje du og jeg kan møtes eller dra på strandtur :hug: ... Hadde vært flott... Så mange folk og hunder som mulig. Så kunne me ha grilt og snakt om hunder osv :rolleyes: .

En gang i påsken eller??.. Dere bestemmer.. :ahappy:

Skrevet

Ingen som vil på tur??=S..

hm...

kan godt være en dag i uka fast og.. Foreksempel fredager eller tisdager.. Ingen som vil vrære med på tur??... Gogutten er snill :D:D

Skrevet

Jeg kan være med på tur jeg, men vet ikke om jeg kan bli med på noe fast.... og i påsken er jeg bortreist...

Skrevet

Jaoki...;D...Det er nesten det samme kva tid me kan gå.. Passer best på fredager, torsdager, tirsdager og i helgene.. helst fradag og søndag.. ^_^

Så er det bare å finne en dag som passer for dere :P ...

Skrevet
Jaoki...;D...Det er nesten det samme kva tid me kan gå.. Passer best på fredager, torsdager, tirsdager og i helgene.. helst fradag og søndag.. ^_^

Så er det bare å finne en dag som passer for dere :icon_redface: ...

Jeg har fri på fredager, og etter kl 1200 passer det bra for meg. Vet om flere her som kan være med på tur.

Skrevet
Jeg har fri på fredager, og etter kl 1200 passer det bra for meg. Vet om flere her som kan være med på tur.

Ja, skal me sei etter 2 på ein fredag??... Hvilken fredag passer for dere og hvor skal vi??... Skal me bruke bil og kjøre til stranda eller i en skog??

Går også ann å gå i frøylandskogen, men der er det båndtvang hele året.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...