Ulrikke92 Skrevet 22. Februar 2007 Rapporter Skrevet 22. Februar 2007 Heihei alle sammen! Jeg heter Ulrikke og er 14 år. Jeg bor i Lørenskog med familien og tollertispen min Millie. Millie blir ikke brukt til noe, bare familiehund. Har litt lyst til å drive med utstilling, men vet ikke helt om hun har de riktige tegningene eller ser ut som en toller skal se ut . Hun ELSKER å gå turer og spiser bokstavelig talt alt! ( Bare det ikke er agurk. ). Hun er veldig aktiv og har evig med energi. Når hun først blir sliten, da nytter det ikke å prøve å leke med henne. Da er det vel egentlig bare sove som står på timeplanen. Hun er kjøpt av Tollerlabben ved Mogreina, så hennes fulle navn er Tollerlabben's Dot Com Millie. Under her har jeg lagt ut litt bilder av Millie og Millie & jeg sammen.
Vala Skrevet 22. Februar 2007 Rapporter Skrevet 22. Februar 2007 Så søt Millie er! Velkommen til oss, Ulrikke. Håper du finner deg til rette her.
ida Skrevet 23. Februar 2007 Rapporter Skrevet 23. Februar 2007 Velkommen! Så fin hun er! Hva heter foreldrene hennes? EDIT: Hun er jo datteren til Solo, jo. Halvsøster til Fibi!
Marianne&Bianca Skrevet 24. Februar 2007 Rapporter Skrevet 24. Februar 2007 Så søt jenta di var Velkommen!
Ulrikke92 Skrevet 24. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2007 Velkommen! Så fin hun er! Hva heter foreldrene hennes? EDIT: Hun er jo datteren til Solo, jo. Halvsøster til Fibi! Foreldrene er Solo & Kevin fra Tollerlabben. Morsomt at de er i slekt da!
Guest Just me!! Skrevet 24. Februar 2007 Rapporter Skrevet 24. Februar 2007 Dette er min aller beste venn, vær snill mot henne Velkommen!
renatepia Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Skrevet 7. Mars 2007 velkommen hit til sonen! håper du vil trives
Heidihj Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Skrevet 8. Mars 2007 Velkommen Håper du trives Nydelig tollerfrøken du har
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar