HHC Skrevet 22. Februar 2007 Rapporter Skrevet 22. Februar 2007 Har stadig vekk problemer med at det kommer opp kun en hvit side og jeg må oppdatere siden på nytt, skjer på omtrent annenhver topic jeg leser :/
Carina Skrevet 22. Februar 2007 Rapporter Skrevet 22. Februar 2007 Har stadig vekk problemer med at det kommer opp kun en hvit side og jeg må oppdatere siden på nytt, skjer på omtrent annenhver topic jeg leser :/ Bare annenhver? Har også det samme problemet ja, på flere forskjellige pc'er..
alucinor Skrevet 22. Februar 2007 Rapporter Skrevet 22. Februar 2007 Og innlegg som forsvinner, innlegg som ikke kommer med fordi man havner på siden: Kan ikke vises. Når kommer forresten Nye meldinger funksjonen tilbake?
HHC Skrevet 23. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2007 Og innlegg som forsvinner, innlegg som ikke kommer med fordi man havner på siden: Kan ikke vises. Åja! Irriterende <_< Nå har det begynt å skje dobbelposting her også <_<
vipsen Skrevet 23. Februar 2007 Rapporter Skrevet 23. Februar 2007 Alt dette har med serveren vi ligger på å gjøre. Vi jobber med å flytte til en dedikert server i nærmeste framtid
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar