Gå til innhold
Hundesonen.no

Er hun liten i vekst?


TollerRetriver

Recommended Posts

Jeg har den eneste tolleren i byen.

Og det er veldig lenge siden jeg så en toller "live".

Dina er snart 13 måneder og jeg kan huske at de andre tollere jeg så var større.

Jeg legger ut noen bilder og så vil jeg at de som vet litt om tolleren kan si noe om hun er liten i vekst.

(det er lite lys på bildene så det kan være at fargen på pelsen ser litt rar ut.)

post-1478-1172145189_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høy er hun omtrent da? Vanskelig å se på bilde når en ikke har noe å måle henne mot. Er jo utrolig forskjellig hvor høye tollerne er - noen er jo knapt 42cm, men ofte er det jo de litt små som gjør det best på utstilling... :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den eneste tolleren i byen.

Og det er veldig lenge siden jeg så en toller "live".

Dina er snart 13 måneder og jeg kan huske at de andre tollere jeg så var større.

Jeg legger ut noen bilder og så vil jeg at de som vet litt om tolleren kan si noe om hun er liten i vekst.

(det er lite lys på bildene så det kan være at fargen på pelsen ser litt rar ut.)

post-1478-1172145189_thumb.jpg

Hvilken by? Stavanger? Haugesund? Vet i såfall om mange tollerfolk i begge byene, som kan se på hunden din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanskelig å se på det ene bildet, men jeg syns ikke hun ser så liten ut.. Det er veldig stor forskjell på størrelsen på tolleren. Solo veier bare 14,5 kg og er bitteliten, men fortsatt godkjent på utstillinger og sånn. Jeg har ei venninne med ei tollertispe som veien nesten 25 kg og hun er kjempe mye større enn Solo, uten at hun er feit på noe måte. Hvordan er foreldrene hennes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...