Gå til innhold
Hundesonen.no

Lost i går!

dorab01

Recommended Posts

He he jeg så jo selvfølgelig lost episoden i går og jeg må si jeg holdte på å tisse på meg for jeg synes det var såå spennende. :icon_confused:

Noen andre som satt klistret til tv sjermen??

Hva tror dere skjer??

Ogtil dere som faktisk vet hva skjer sett på svensk tvg feks. Dere er velkommen til å fortelle alt!

¨Så dere som ikke vill vite ikke les! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke LOST i går og føler det ikke som et tap. Det er blitt drittkjedelig, og har skjeia heøt ut fra tema. Jeg blir bare mer og mer forvirra nå så tror ikke jeg gidder å følge med mer...det koster mer enn det smaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GAH! Jeg må innrømme at jeg ble driiiiiitforbanna da Kate lå med Sawyer!

Hva med Jack!? :D

Håper Henry dør! (eller Ben om du vil)

Også håper jeg at Kate og Jack finner hverandre igjen til slutt :o

Det ble jeg og sinna for! :shocked: I begynnelsen var jeg helt sikker på at Jack og Kate kom til å bli sammen, men så kom Sawyer og knabbet henne rett for øynene på Jack. Ben, som jeg ikke klarer å tenke på som noe annet enn Henry, bør dø! :D Jeg liker han ikke. Forresten skjønner jeg ikke helt hva alle ser i Sawyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa... Sawyer er kanskje den hotteste av de to. MEN, Jack har ofra alt for Kate! Han har alltid stått ved siden hennes og og og.. ja! :D Og det var jo de to! De kyssa og greier jo!

Kate er en sjøge! Jack er borte i to sek, så legger hun seg med Sawyer :closedeyes:

Så.. the bottom line.. det er ikke Sawyer som er problemet her. Men KATE! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack sa ja til å operere bort svulsten i Bens ryggmarg.

Kate og Sawyer hoppet i høyet

Flashback fra Kates liv, hvor vi så at hun hadde giftet seg med en politimann under falsk identitet - men til slutt måtte flykte igjen.

Mr. Eko ble drept av den "svarte røykskyen".

Midt under operasjonen truet Jack plutselig med å drepe Ben. Jack truet seg til walkie talkie-kontakt med Kate, og ba henne om å rømme. Det var vel det siste som skjedde.

Synes det er bra kvalitet på denne sesongen jeg, etter en skuffende sesong 2. Mange færre løse tråder, mer beinhard spenning og mindre "omfavnelser på stranda" som det var så mange av i forrige sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kort fortalt så oppererte Jack Ben, og det gikk bra.

KAte og Sawyer sitter på en båt på vei til den andre øya, jack måtte bli der.

Fikk ikke med hva de sa på de siste 3 minuttene

Ha fikk du ikke med deg det aller viktigste som skjedde i hele episoden???? :baby:

Jack spurte hva ben sa i rommet til hu blonde dama da de var alene. Og da sa hu blonde damaat han lar henne gå. Det vil si hun kan reise hjemm!! Og det betyr at jack blir avtageren hennes!

Gud så spennende nå har lost virkelig tatt seg opp igjen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha fikk du ikke med deg det aller viktigste som skjedde i hele episoden???? :baby:

Jack spurte hva ben sa i rommet til hu blonde dama da de var alene. Og da sa hu blonde damaat han lar henne gå. Det vil si hun kan reise hjemm! Og det betyr at jack blir avtageren hennes!

Gud så spennende nå har lost virkelig tatt seg opp igjen altså!

Jeez, fikk ikke med meg LOST i går *skule bort på syke barn* Takk for oppdateringen :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN hvordan har Kate og Sawyer tenkt å komme seg hjem i den båten da...? De kommer seg jo bare over på den andre øya, og er det så fryktelig mye tryggere enn i sitte i burene da...? :baby: Og det er vel heller ikke spes vansklig for Ben og gutta å hente dem tilbake heller.... <_<

Blir forrvirra av mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN hvordan har Kate og Sawyer tenkt å komme seg hjem i den båten da...? De kommer seg jo bare over på den andre øya, og er det så fryktelig mye tryggere enn i sitte i burene da...? :

Du må da skjønne at det er mer behagelig for dem å slække på stranda, drikke seg fulle på gjæret kokosmelk og ha seg til alle døgnets tider framfor å bryte stein og spise fiskekjeks? :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da skjønne at det er mer behagelig for dem å slække på stranda, drikke seg fulle på gjæret kokosmelk og ha seg til alle døgnets tider framfor å bryte stein og spise fiskekjeks? :baby:

*Flirer* Joda jeg ser den! :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting må også nevnes... Kate og Sawyer har med en til på laget. Datteren til Rossaus kjæreste! Altså Alex's kjæreste!

Syns det var skikkelig ekkelt da de henta han... I det torturkammeret!

Men jeg er så redd for Jack!! :baby: Hva skjer med han nå!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Lange turer er ikke nødvendigvis veldig stimulerende. Det kan være, men det kan også øke stress, særlig hvis dere går mye i ukjente miljøer eller rundt mye andre folk og hunder. Stress og usikkerhet er i stor grad genetisk, og påvirkes såklart av hormoner. Søksarbeid er ofte god stimuli, og er bevist å øke selvtilliten hos hunder. Meld dere på et kurs i nosework, barn hunt eller annen type søk som dere kan bruke som aktivisering i hverdagen. Tren triks og lydighetsøvelser. Kjøp spill med utfordringer som hun kan løse for å få middag. Generelt vil jeg også skjerme henne mot å bli presset inn i situasjoner der hun føler hun må si fra. Det er ikke alltid mulig, men ikke la fremmede klappe henne, hold avstand til ting eller steder som stresser henne, osv. Hvis hun knurrer er hun for ukomfortabel, og hvis det signalet blir oversett er bitt ofte neste.
    • Har en mittelspitz tispe som har mye stress. Dette spesielt i de to røyteperiodene og under løpetid. Merker dette godt med økende varsling, knurring mot ukjente(hvis de forsøker ta på henne) og slikking av labber. Alt dette begynte etter første løpetid. Vi forsøker å gå lange turer og leke for å stimulere henne, virker noe... Ingen smerter.  Snakket med dyrlegen uten noe særlig gode råd. Har også hatt atferdsanalyse for noen år siden, hvor konklusjonen var mer stimuli og eksponering.   Er det noen med liknende erfaringer? Kan det være hormonelt betinget, eller er det en slags angstlidelse?   
    • Det er ingen grunn til å ikke bruke tørrfôr som godbiter ellers også, det er jo bare mat, så lenge hunden vil ha det. Og vær for all del ekstremt forsiktig med AI. De stiller ikke vesentlige spørsmål som en veterinær vet å spørre før man behandler en hund. Kildekritikk er fint, men det kommer helt an på hvilke kilder man bruker. Og har lov til å bruke. Så enten er AI-en trent på ulovlig materiale, eller så har den et begrenset spenn av kilder. I tillegg er det ekstremt stor forskjell på hundehold i ulike land, så selv forutsetninger for forskning og råd fra profesjonelle vil variere stort.
    • Altså hvorfor har ikke jeg tenkt på dette?!  Så genialt med AI altså👏🏻  Har snakket med vetrinær igjen i går, og vi skal forsøke med Hills sitt allergifor:) Vi startet overgang i går og lillemann ELSKET det og «sorterte» maten i skåla for han skulle spise Hills-bitene først🤣  Det som var et kjempepluss var at foret har godbiter med samme ingredienser, så de kunne han få 4 stk av om dagen, selv om han er på eliminasjonsdiett. Så GJETT om det ble fest hjemme i går. Første godbit på mer enn syv uker.  Fikk også sove natta gjennom uten magetrøbbel og i morres var avføring fast og fin!    Har skikkelig tro på at dette skal bli bra🫶🏻 OG når vi forhåpentligvis starter provokasjonsdiett om noen uker så skal vi starte med VOM fra taste!    Tusen takk for gode råd folkens👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Dere er helt supre som tar dere tid til å svare, og nå er vi såå lykkelige i heimen😍    
    • Takk! 🥰 Jeg glemte at det finnes en verden av små butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og måneden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vært på kurstime med råfor klabb og klæss og isj, og så ikke veldig lyst på fremtiden. Får hamstre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...