Gå til innhold
Hundesonen.no

Lost i går!


dorab01

Recommended Posts

He he jeg så jo selvfølgelig lost episoden i går og jeg må si jeg holdte på å tisse på meg for jeg synes det var såå spennende. :icon_confused:

Noen andre som satt klistret til tv sjermen??

Hva tror dere skjer??

Ogtil dere som faktisk vet hva skjer sett på svensk tvg feks. Dere er velkommen til å fortelle alt!

¨Så dere som ikke vill vite ikke les! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke LOST i går og føler det ikke som et tap. Det er blitt drittkjedelig, og har skjeia heøt ut fra tema. Jeg blir bare mer og mer forvirra nå så tror ikke jeg gidder å følge med mer...det koster mer enn det smaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GAH! Jeg må innrømme at jeg ble driiiiiitforbanna da Kate lå med Sawyer!

Hva med Jack!? :D

Håper Henry dør! (eller Ben om du vil)

Også håper jeg at Kate og Jack finner hverandre igjen til slutt :o

Det ble jeg og sinna for! :shocked: I begynnelsen var jeg helt sikker på at Jack og Kate kom til å bli sammen, men så kom Sawyer og knabbet henne rett for øynene på Jack. Ben, som jeg ikke klarer å tenke på som noe annet enn Henry, bør dø! :D Jeg liker han ikke. Forresten skjønner jeg ikke helt hva alle ser i Sawyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa... Sawyer er kanskje den hotteste av de to. MEN, Jack har ofra alt for Kate! Han har alltid stått ved siden hennes og og og.. ja! :D Og det var jo de to! De kyssa og greier jo!

Kate er en sjøge! Jack er borte i to sek, så legger hun seg med Sawyer :closedeyes:

Så.. the bottom line.. det er ikke Sawyer som er problemet her. Men KATE! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack sa ja til å operere bort svulsten i Bens ryggmarg.

Kate og Sawyer hoppet i høyet

Flashback fra Kates liv, hvor vi så at hun hadde giftet seg med en politimann under falsk identitet - men til slutt måtte flykte igjen.

Mr. Eko ble drept av den "svarte røykskyen".

Midt under operasjonen truet Jack plutselig med å drepe Ben. Jack truet seg til walkie talkie-kontakt med Kate, og ba henne om å rømme. Det var vel det siste som skjedde.

Synes det er bra kvalitet på denne sesongen jeg, etter en skuffende sesong 2. Mange færre løse tråder, mer beinhard spenning og mindre "omfavnelser på stranda" som det var så mange av i forrige sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kort fortalt så oppererte Jack Ben, og det gikk bra.

KAte og Sawyer sitter på en båt på vei til den andre øya, jack måtte bli der.

Fikk ikke med hva de sa på de siste 3 minuttene

Ha fikk du ikke med deg det aller viktigste som skjedde i hele episoden???? :baby:

Jack spurte hva ben sa i rommet til hu blonde dama da de var alene. Og da sa hu blonde damaat han lar henne gå. Det vil si hun kan reise hjemm!! Og det betyr at jack blir avtageren hennes!

Gud så spennende nå har lost virkelig tatt seg opp igjen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha fikk du ikke med deg det aller viktigste som skjedde i hele episoden???? :baby:

Jack spurte hva ben sa i rommet til hu blonde dama da de var alene. Og da sa hu blonde damaat han lar henne gå. Det vil si hun kan reise hjemm! Og det betyr at jack blir avtageren hennes!

Gud så spennende nå har lost virkelig tatt seg opp igjen altså!

Jeez, fikk ikke med meg LOST i går *skule bort på syke barn* Takk for oppdateringen :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN hvordan har Kate og Sawyer tenkt å komme seg hjem i den båten da...? De kommer seg jo bare over på den andre øya, og er det så fryktelig mye tryggere enn i sitte i burene da...? :baby: Og det er vel heller ikke spes vansklig for Ben og gutta å hente dem tilbake heller.... <_<

Blir forrvirra av mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN hvordan har Kate og Sawyer tenkt å komme seg hjem i den båten da...? De kommer seg jo bare over på den andre øya, og er det så fryktelig mye tryggere enn i sitte i burene da...? :

Du må da skjønne at det er mer behagelig for dem å slække på stranda, drikke seg fulle på gjæret kokosmelk og ha seg til alle døgnets tider framfor å bryte stein og spise fiskekjeks? :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da skjønne at det er mer behagelig for dem å slække på stranda, drikke seg fulle på gjæret kokosmelk og ha seg til alle døgnets tider framfor å bryte stein og spise fiskekjeks? :baby:

*Flirer* Joda jeg ser den! :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting må også nevnes... Kate og Sawyer har med en til på laget. Datteren til Rossaus kjæreste! Altså Alex's kjæreste!

Syns det var skikkelig ekkelt da de henta han... I det torturkammeret!

Men jeg er så redd for Jack!! :baby: Hva skjer med han nå!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
    • Vill var 12kg ved 17 uker/4mnd, og har endt opp på 19,5kg og rett over 50 cm😅 Roet seg betraktelig etter 5mnd😅
    • Tenkte det passet fint med en liten oppdatering, nå som jeg snuser litt innpå forumet igjen og Sydney har blitt en gæmlis Om tre dager har hun rund dag, og har vokst et ordentlig hvitt skjegg. En god gammel dame har hu altså blitt, men ennå sprek som bare det. Akkurat nå chiller vi etter å ha tatt oss en fin tur på fjellet Lett og deilig regn, og lite folk. Tok ikke med kamera, så blir mobilbilder! Hun ser så kompakt og rar ut her, haha Er igrunn spinkel.
    • 13-åringen min har også bare ett gir, og hun løper alle turer. Hun har i tillegg en del muskelsvinn, bilyd på hjertet og en skranglete skulder, så en frisk 13-åring tenker jeg i hvert fall det er uproblematisk å løpe med. Jeg har fått beskjed fra veterinæren om at jeg bare skal la min styre tempoet som hun vil.
    • Jeg har en eldre hannhund på 13 år, blandingshund, mor er husky. Han er et sportstype, bygd lett og rask. Veier 26-29 kg, varier i vekt, pga han fortsatt blir like surrete når nabotispene har løpetid 🙊 Han har alltid vært med på lange gåturer og sykling/løping/ski. Har redusert litt på turene som han er med på, men har han med på intervall løping, maks 4 km.  Han er usedvanlig sprek og holder koken på tur, dersom han sakker tempoet så følger jeg han. Veterinæren sier han er ekstremt sprek og frisk for alderen. Har minimalt med muskelsvinn og bevegelsesapparatet er som på en unghund. Ellers frisk med god hjerte/lunge helse. Hun mener han bare har godt av løpeturene, men jeg bekymrer meg alltid for at det blir for mye.. Han har aldri vist tegn til at det er for mye, han elsker å løpe, og vi går både før og etter løpingen. Han henter seg like fort inn som alltid etter løpeturene.  Har han aldri med på løpetur i solsteik eller over 20 varmegrader. Da holder vi oss til å gå.    Er det noen som har eldre senior hund som de løper med? Skjønner at jeg bare skal være veldig fornøyd med sprek og frisk gammelmann i hus, men jo eldre han blir, jo mer bekymret blir jeg for at noe skal skje han ❤️ 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...