Gå til innhold
Hundesonen.no

"ødelagt hund"


Anettex

Recommended Posts

jah.. nå er jeg på ferie hos foreldrene mine.. og jeg kan si jeg begynner å bli temmelig forbannet på dem.. de har en dverg snauzher. han er uuuutrolig bortskjemt.. han har ingen grenser, altså de kjefter aldri på han.. de behandler han bokstavelig talt som en baby og ikke en hund. han er veldig dominerende og skal skikkelig vise at han er sjefen i huset.. Timon er redd han når han får mat pga han er så sint.. han napper og biter barnebarna som er på besøk og liker absolutt ikke andre barn heller. han og timon har havnet flere ganger i tottene på hverandre og når samboeren min skal skille dem så har han rett og slett blødd fordi han har blitt bitt.. siden jeg er så sjelden der så funker det ikke om jeg sier ifra.. de vil ikke høre.. hunden er veldig varierende i humøret også.. er det noe kan gjøres med denne hunden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest tråden om personangrep, og ikke ta dette ille opp...

- Hunden forandrer seg nok til det bedre, om bare foreldrene dine lærer den hvordan man skal oppføre seg, at det ikke er fritt fram, og at man ikke alltid behøver å bære det enorme avsvaret av å skulle være sjef for alt og alle :D

Så ja, jeg trur nok hunden kan gjøres noe med, men det krever samme endring hos foreldrene dine. Det virker som hunden må lære seg å fungere på nytt. Er han redd eller farlig/agresiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...