Neo Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Skrevet 17. Februar 2007 han spretten når det kommer til ballkasting Ja, så er det da en ny forum side jeg kan presentere mitt lille sjarmtroll han er en nydelig liten mørkebrun dverg puddel, med mye futt og spenning =) han er 5 mnd gammel, og har vært på sin første ringtrening her om dagen, han trives godt med alle mennesker og dyr, men er voldsomt gira og nesten elektrisk når han treffer nye og kjente han lærer veldig fort, og er en smart liten krabat. stamtavle navn: Eugenios Top Of The World. ganske så stilig syntes nå jeg men Vi kaller han Neo. poserer så fint med fjellhyllen til vanlig elsker han å bli fotografert, han stiller seg alltid så pent foran kameraet og gjør alt mulig for å imponere
Neo Skrevet 17. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2007 det siste bildet ble grusomt uklart =/ er ikke sånt til vanlig da.... men men.
janne&kenny Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Skrevet 17. Februar 2007 Enda en puddel! Velkommen! Jeg er også en "puddelelsker"! Håper du trives her!
softis Skrevet 18. Februar 2007 Rapporter Skrevet 18. Februar 2007 å herrigud så utrolig nydelig Puddel elsker her også og det vakreste som finnes er små, aprikos eller brune puddler! Nyydelig voffe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar