Jump to content
Hundesonen.no

Feriekolonien

Toller

Recommended Posts

Nok en TV serie :D

uansett... Jeg og mange av mine venner sitter klistret til TV-skjermen hver torsdag, for å få med oss noe så dumt som "Feriekolonien" ;) Jeg har etterhvert begynt å tenke litt... Hva er det med dette programmet som er så fengslende? Det er jo bare en gjeng gjennomsnittlige og norske ungdommer på en feriekoloni fra 50-tallet..

Merker også at jeg liker guttene bedre enn jentene på den kolonien! :D

Flere som ser på det?

De har jo klart å samle sammen de dummeste ungdommene de kunne finne også da.. :wallbash: Herre min jeg syns det programmet er så pinlig. Jeg ser jo på det innimellom jeg også.. hehe.. Men det er jo så utrolig pinlig at de ikke kan klare å oppføre seg ordentlig. Er det så sinnsykt vanskelig? Skjønner ikke at det går ann jeg. :wallbash:

"Jeg skal da ikke ødelegge kroppen min på å få barn. Jeg skal bli glamourmodell jeg" :D:D

De har jo klart å samle sammen de dummeste ungdommene de kunne finne også da.. Herre min jeg syns det programmet er så pinlig. Jeg ser jo på det innimellom jeg også.. hehe.. Men det er jo så utrolig pinlig at de ikke kan klare å oppføre seg ordentlig. Er det så sinnsykt vanskelig? Skjønner ikke at det går ann jeg.

"Jeg skal da ikke ødelegge kroppen min på å få barn. Jeg skal bli glamourmodell jeg"

Enig! Men det er jo det som er morsomt også da. Tror ikke det hadde blitt så mye underholdning hvis det hadde vært "vanlige" ungdommer...

Har bare sett på to ganger.

Jeg sitter klistret foran tv'en hver torsdag for å se på feriekolonien, syns det er kjempe kult :D;)

syns noen av ungdommene er ganske ille, men er noen ungdommer der jeg liker veldig godt å :D

EDIT: Syns ikke programmet hadde vært så bra om ungdommene hadde vært "perfekte". ;)

"Jeg skal da ikke ødelegge kroppen min på å få barn. Jeg skal bli glamourmodell jeg" :D:D

ÅH! Da hun sa det holdt det på å rable for meg! ;) Jeg blir veldig provosert av sånne ting jeg da.. ehem ;)

Men det er mange av de bertene der i verden, så syns de har greid å samle sammen en gjennomsnittlig gjeng, som sagt.

Liker Roskva jeg ;) Og Ingrid Marie litt..

Men Øystein er favoritten! ;)

Jeg har og sett det et par ganger, og må si jeg synes det til tider er ustyrtelig moro... :Laugh:

Min favoritt er homo'n (unnskyld min politiske ukorrekte beskrivelse, men jeg husker ikke navnet), han er bare så utrolig søt og god. Vekker nesten litt morsinstinkter i meg.. :D

Jeg har og sett det et par ganger, og må si jeg synes det til tider er ustyrtelig moro... :Laugh:

Min favoritt er homo'n (unnskyld min politiske ukorrekte beskrivelse, men jeg husker ikke navnet), han er bare så utrolig søt og god. Vekker nesten litt morsinstinkter i meg.. :D

HAHAHAHA! *ler så jeg griner* :Laugh: Det var dagens oppkvikker! :P Han er veldig søt da :D

Men er veldig enig i at det til tider er ustyrtelig morsomt! :D Syns Andreas (han med rød bart) skal ha mye av æren... faller ut av biler, krasjer i bukker, faller av bommer osv osv :Laugh: Han er jo en "filosofisk anlagt person" :D

Feriekolonien er jo PRIKK lik "internatet" som gikk i sommer...Er til og med samma husmor

Ja... poenget var jo at de skulle lage en "Internatet 2", men så ble det en litt ny twist.

For min del liker jeg Feriekolonien mye bedre! Kjedelig å se på en gjeng ungdommer som gjør skolearbeid.. syns jeg :D

En i klassen er med i feriekolonien, så er litt artig igrunn. Men jeg har desverre altfor liten tid til å se på tv...

Hvem??? :D

De har jo klart å samle sammen de dummeste ungdommene de kunne finne også da.. :wallbash: Herre min jeg syns det programmet er så pinlig. Jeg ser jo på det innimellom jeg også.. hehe.. Men det er jo så utrolig pinlig at de ikke kan klare å oppføre seg ordentlig. Er det så sinnsykt vanskelig? Skjønner ikke at det går ann jeg. :wallbash:

"Jeg skal ikke bli husmor, jeg skal bli glamourmodell" søtt :D

Jaaa, vet!

Feriekolonien er jo PRIKK lik "internatet" som gikk i sommer...Er til og med samma husmor

Ja, bare en fortsettelse, men hallo? BB gikk i flere sesonger samme sted, Seer-suksess kalles det :P:P

En i klassen er med i feriekolonien, så er litt artig igrunn. Men jeg har desverre altfor liten tid til å se på tv...

Ja, sett henne :P

eller da ho sa

"jeg skal ikke bli husmor, jeg skal bli glamoumodell jeg!"

Jeg må jo bare le av sånne folk. Men må innrømme at jeg blir kvalm av slike personer...

Jeg irriterte meg om mulig enda mer over Maxine!! Furter og sutrer og hyler og skriker heeeeeeeeeeeeeele tiden! :closedeyes:

Kom på en annen ting Michelle også så.. "Ligger potetene i jorda!? Hvorfor putter dere potetene nedi jorda!?" :Laugh:

Ja, Maud likte jeg! :wub:

• 2 weeks later...

Min favoritt er homo'n (unnskyld min politiske ukorrekte beskrivelse, men jeg husker ikke navnet), han er bare så utrolig søt og god. Vekker nesten litt morsinstinkter i meg.. :angry:

Robin, heter han! :) Han er såå søt! De andre guttene der synes han er kul til og med. :rolleyes: Han er så morsom ass! Oppfører seg så feminint. Haha. :angry:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Hei, altså dette er egentlig ikke noe problem bare et visst familiemedlem holder ham inne om morgenen. Ellers har han program han, masse trim - får han mer så hadde han kunnet risikere belastningsskader så jeg har kuttet litt ned på det, bilturer, lek osv, her er det full rulle nesten til leggetid og utenom en tid på dagen jeg ofte trener. Han har luke og kan gå ut i hundegården som han vil når døra ut er låst (han åpner dører selv), men det er mest for å ligge der og glane eller tisse. Om han ikke har 50-100 meter å løpe på så er det nesten ingen vits med gjerde for den typen hund, en hundegård er bare en startgrop for ham. Men på det nye stedet vi flytter vil han få det sånn, med 1.5 meter høyt gjerde. Og det har vi bestemt uavhengig av dere akuratt pga denne uvanen hans med å stikke av (flytte skulle vi uansett). Før har det gått hunder fritt her i alle år, de har åpnet dørne på huset selv og gått inn og ut som de ville, og det har aldri vært noe problem, men nå har det blitt det.
    • Ikke ta ting personlig. Opplysning om gjeldende lovverk er ikke et angrep på deg. Det er mange gæmliser her som har hatt hund før det var lover mot å la hundene løpe løse. Jeg (vi) kan relatere og forstår deg. Tror ikke du er et dårlig menneske. De lovene er forholdsvis nye, de er i konflikt med tradisjonelt hundehold på bygda og de står ikke på forsiden av avisene hver dag, en må søke etter dem eller få informasjon fra andre. Det er langt mellom lovverket og gjengs oppfatning av hva som er ok blant folk flest, utenfor typiske hundemiljøer. Folk flest bare har hund og gjør som alle andre rundt som også bare har hund. Slipper dem løse overalt fordi de synes de trenger å få løpe fra seg, helt uvitende om at det ikke er lov. ..men det er altså forbudt ved lov og kan medføre bøter ved overtredelse, selv om hunden ikke lager problemer for noen. Får dere til å sette opp en god løpestreng med retractable line som reduserer faren for at hunden vikler seg inn? Om det er folk hjemme som kan høre om hunden bjeffer, i tilfelle noe skjer, så kunne en sånn kanskje vært en løsning på morgenen, om ingen har tid til å lufte hunden godt nok. (Tror jeg. Den er ikke under FULL kontroll for den KAN vikle seg ut av selen eller noe kan løsne, men.. 🤷🏼‍♀️ Bedre enn å bare slippe den løs da) Så lenge opplegget holder hunden er den under kontroll.   
    • Nå har han hundegård da, men det er litt for lite for ham, så han får gå løs når vi har oversikt. Dit vi flytter om et år er det 4 mål tomt som vi planlegger å gjerde inn, det blir noe annet. Men dette synes jeg begynner blir tåpelig. Skal jeg fortelle hele livshistorien min mens vi holder på eller skrive en roman om livet og hunden min? Høres ut som mange her ville kjøpt den boken.
    • "Det gjelder ikke min hund" er dessverre en alt for vanlig unnskyldning. Helt til den dagen det gjør det. Gjerde inn tomta, problemet løst. Selv kunne jeg aldri tenkt meg å bo uten trygg inngjerding for hund rundt boligen.
    • Dette vet jeg og hadde det vært tilfelle så hadde det vært noe helt annet, men for å repetere: det som er greia her er at et familiemedlem som ikke altid er helt enkelt å forholde seg til slipper ut bikkja om morgenen - uten tilsyn - mens jeg og et annet familiemedlem har sagt ifra om akuratt dette her flere ganger, men det går inn ene øret og ut det andre.  Og bikkja jager ikke vilt, han går og snuser i veikanten fordi andre hunder har gått der, dette begynte han med seint i vinter, det var ikke noe problem før da.
  • Nylig opprettede emner

• Create New...