Gå til innhold
Hundesonen.no

Diva ble påkjørt.

SoppenCamilla

Recommended Posts

Kjenner deg ikke men vil alikevel gi deg min kondolanse og støtte. Dette er helt forferdelig å oppleve.

Mistet selv tispa mi i høst på riksvei 3. Heldigvis døde hun momentant, så tror nesten det må være tyngre for deg.

Føler med deg, det finnes ikke ord som kan veie opp. Men du har iallefall mange her som kan støtte deg.

Måtte Diva hvile i fred og kose seg på de evige "jaktmarker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Og en ting, Lill, ikke la dette triste avskrekke deg fra å bli glad i nye hunder - at du blir redd for å bli ordentlig glad i en ny hund. Jeg har hatt hund i mange, mange år, og bare én gang har jeg mistet en ung hund, en valp, i en ulykkeshendelse. De andre har vært gamle, og selv de to som var syke og som måtte avlives var gamle hunder. Dét er på en måte det normale, som man må tenke på - ellers tør man til slutt knapt slippe hunden løs, eller la den ute av syne, eller... i det hele tatt HA hund.

Du har hatt det ekstremt tøft nå, men det er ikke "det normale", det som har skjedd; husk det. For blir man så redd for å miste hundene, at man ikke orker å ta sjansen på flere firbeinte, så er det en selv som lider det største tapet. Jeg har som oftest hatt flere hunder, og da er det alltid en hund som står der og logrer med halen og vil ut og leke og gå tur - så man blir dratt avgårde likevel, selv om ting er tunge. Du glemmer likevel aldri de hundene som er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig trist dette her! Føler virkelig med deg Lill. Det er så forferdelig når det skjer så fort. Er ikke mer enn ett år siden jeg mistet min hund etter en påkjørsel. Det er helt forferdelig, men heldigvis blir det bedre etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig, utrolig urettferdig!

Husker når jeg traff henne første gang på Hamar, hu var såå skjønn og du var så stolt og glad for å ha fått den vesle tuppa.. Livet er ikke rettferdig!

IMG_8161.jpg

Diva på Hamar-06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyf**n så urettferdig!! Leste det når jeg satt på skolen tidligere idag, fikk tårer i øynene. Så ****** urettferdig, miste TO hunder på engang, huff så trist! Sender deg mange trøsteklemmer til både deg og lille Shakil. R.I.P lille Diva. Rest in peace!<33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Nei? ;)

Fikk sjokk når jeg leste det, og Lill, vi føler med deg!

To hunder på så kort tid, ufattelig trist! :D

Kondolerer igjen, si i fra om du trenger noen å snakke med..Stiller opp for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist. Ikke noe moro å miste en hund på en slik måte.

taran: Er du sikker på at det der er bilde av Diva? Synes jeg ser en tissefant der jeg.

Syns faktisk jeg også så det. Men det er ligner sikkert bare på ett eller annet, for det er Lille Diva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Vi har solgt en valp til Sverige,  hun er nå 10 uker. Er det noen som har gjort dette før og vet reglene? Leser og leser, men blir ikke helt klok. Hun blir overlevert ny kjøper i Norge, men kjøper bor i Sverige.   Kjøper forteller nå hun må ha pass og rabisvaksine her, så vente 21 dager før hun kan leveres?  Noen som vet reglene sikkert og kan hjelpe?  
    • Det går greit, hun har fått fjernet svulsten i munnen ettersom den var veldig plagsom for henne, men det er trolig spredning til lymfeknuter så jeg forventer ikke at hun er med meg så veldig mye lengre  Men enn så lenge er hun symptomfri og sannsynligvis lykkelig uvitende om at hun har kreft, så vi tar en dag om gangen så lenge hun ikke har noen plager.
    • Jeg har også vært her inne i mange år så føler kjenner henne litt❤️Hvordan går det med hun nå?
    • Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...