Gå til innhold
Hundesonen.no

Superforsterker


Nirm

Recommended Posts

Vida har en skikkelig superforsterker. Som hu virkelig gjør alt for å få tak i. Det eneste problemet med denne forsterkeren er at det er snø. Og det er veldig begrenset hvor lenge jeg har tilgang til denne forsterkeren... Hu er megaintens å jobbe med snøball som belønning.

Så jeg kunne tenke meg å få denne intensiteten over på kongen. Selv om hu er veldig ivrig på kong, så kan det ikke sammenliknes med snøball. Da jeg fikk hu for et år siden, så var det så vidt hu ville leke med kongen, men nå er det så vidt hu vil slippe den. Så det er jo blitt en god forsterker. Men likevel.... Tenk å kunne fått den intensiteten på kong som på snøball! *dømme*

Så jeg trenger noen tips til å få henne like gira på kong som snøball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vida har en skikkelig superforsterker. Som hu virkelig gjør alt for å få tak i. Det eneste problemet med denne forsterkeren er at det er snø. Og det er veldig begrenset hvor lenge jeg har tilgang til denne forsterkeren... Hu er megaintens å jobbe med snøball som belønning.

Så jeg kunne tenke meg å få denne intensiteten over på kongen. Selv om hu er veldig ivrig på kong, så kan det ikke sammenliknes med snøball. Da jeg fikk hu for et år siden, så var det så vidt hu ville leke med kongen, men nå er det så vidt hu vil slippe den. Så det er jo blitt en god forsterker. Men likevel.... Tenk å kunne fått den intensiteten på kong som på snøball! *dømme*

Så jeg trenger noen tips til å få henne like gira på kong som snøball.

Myk ball med trå?? Er ikke alle som nødvendigvis liker "best" den kong formen eller konsistensen.

Har du prøvd denne typen??

ps: du får den MYE billigere på xxl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liknende ball som jeg veksler med, og hu er også gira på den. Men jeg savner liksom det "lille ekstra" jeg får av henne om jeg bruker snø... Og snø er så ekstremt vanskelig å belønne med om sommeren av en eller annen merkelig grunn... :Laugh:

Og jeg ønsker å ha den samme intensiteten på kong. Eller denne ballen. For meg er det ett fett, bare hu synes den er kul og at den overlever en treningsøkt med henne...

Så kongen trenger å bli sterkere rett og slett. Men hvordan? Jeg har jo jobbet masse med henne dette året på den biten, men får ikke til at kong/ball blir like kult som snø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...