Gå til innhold
Hundesonen.no

Mye nede eller bare min data?


Recommended Posts

Har forumet vært ustabilt de siste dagene eller er det min data/nettleser som ikke vil at jeg skal komme inn hit? :icon_redface:

Bare lurer for jeg kan komme inn og være her litt også plutselig så funker det ikke lenger, alle andre sider som jeg er på funker.

Ellers er jeg kjempe fornøyd med dere da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ofte opp en hvit side når jeg f.eks har skrevet et innegg og skal legge det til, og når jeg skal søke etter nye innlegg.

Igårkveld skjedde det noe forunderlig. Jeg var innlogget, hadde kikket på flere innlegg men da jeg skulle oppdatere listen over nye innlegg så ble jeg "kastet ut" , og fikk ikke logget på igjen. I perioder er det ganske ustabilt, men det er ikke så ofte at det er fryktelig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller dukker det opp dobbelpostinger oftere? Jeg har også fått det flere ganger nå, ennå jeg kun har trykket på "legg til svar"-knappen èn gang...

Også var det vel i går når jeg trykket for å oppdatere, så havnet reklamebannerne på venstre siden, men trykket oppdater igjen, og da var det normalt.

Jeg ble også kastet ut i går, i 5 minutter, men så fikk jeg logge meg på igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller dukker det opp dobbelpostinger oftere? Jeg har også fått det flere ganger nå, ennå jeg kun har trykket på "legg til svar"-knappen èn gang...

Er nok ikke bare deg.. Klarte akkurat å få til en 6 dobbelt posting med kun ett klikk :icon_redface:

Og det går skikkelig treigt.. Åhh, nå begynner jeg å bli irritert.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt krøll med serveren forumet ligger på nå (som Espen skrev i den andre tråden), vi jobber med å flytte til en dedikert server men dette koster som kjent en del penger, vi er snart i mål der.

Enn så lenge har vi slått av en del funksjoner på forumet for å lette belastningen på serveren, man kan feks ikke lengre lese hvem som skriver i en tråd og en del oppdateres hver eller hver sjette time i stedet for kontinuerlig.

Litt kan også ligge i at man bruker IE6 og ikke oppdateringen IE7, for dem som bruker Internet Explorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt krøll med serveren forumet ligger på nå (som Espen skrev i den andre tråden), vi jobber med å flytte til en dedikert server men dette koster som kjent en del penger, vi er snart i mål der.

Enn så lenge har vi slått av en del funksjoner på forumet for å lette belastningen på serveren, man kan feks ikke lengre lese hvem som skriver i en tråd og en del oppdateres hver eller hver sjette time i stedet for kontinuerlig.

Litt kan også ligge i at man bruker IE6 og ikke oppdateringen IE7, for dem som bruker Internet Explorer.

Ikke for å starte en krangel, men husker jeg helt feil... vart ikkje dette gjort for litt siden? (skiftet server og alt vart bedre?)

og jeg har IE7...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det også bare vært rot i det siste, f5-knappen min får virkerlig kjørt seg <_<

Innleggene mine forsvinner i det jeg trykker på "legg til svar", for da får jeg enten blank siden eller blir sendt ut til hovedsiden. Jeg gidder ikke sitte å skrive innlegg om-og-om-igjen, så da blir det fort til at jeg gir blanke i å svare.. (Kunne jo selvfølgelig kopiert teksten før jeg sendte innlegget, men det glemmer jeg somregel -det bør jo ikke være nødvendig heller)

..bruker forøvrig IE7..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bedring her heller desverre. Også er det ofte at bare banneret på siden kommer opp, og ingeting mer. Også når jeg skal skrive privat melding kommer ikke meldingsboksen opp. Pluss at jeg får siden kan ikke vises en del ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...