Gå til innhold
Hundesonen.no

Mye nede eller bare min data?

Recommended Posts

Har forumet vært ustabilt de siste dagene eller er det min data/nettleser som ikke vil at jeg skal komme inn hit? :icon_redface:

Bare lurer for jeg kan komme inn og være her litt også plutselig så funker det ikke lenger, alle andre sider som jeg er på funker.

Ellers er jeg kjempe fornøyd med dere da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ofte opp en hvit side når jeg f.eks har skrevet et innegg og skal legge det til, og når jeg skal søke etter nye innlegg.

Igårkveld skjedde det noe forunderlig. Jeg var innlogget, hadde kikket på flere innlegg men da jeg skulle oppdatere listen over nye innlegg så ble jeg "kastet ut" , og fikk ikke logget på igjen. I perioder er det ganske ustabilt, men det er ikke så ofte at det er fryktelig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller dukker det opp dobbelpostinger oftere? Jeg har også fått det flere ganger nå, ennå jeg kun har trykket på "legg til svar"-knappen èn gang...

Også var det vel i går når jeg trykket for å oppdatere, så havnet reklamebannerne på venstre siden, men trykket oppdater igjen, og da var det normalt.

Jeg ble også kastet ut i går, i 5 minutter, men så fikk jeg logge meg på igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller dukker det opp dobbelpostinger oftere? Jeg har også fått det flere ganger nå, ennå jeg kun har trykket på "legg til svar"-knappen èn gang...

Er nok ikke bare deg.. Klarte akkurat å få til en 6 dobbelt posting med kun ett klikk :icon_redface:

Og det går skikkelig treigt.. Åhh, nå begynner jeg å bli irritert.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt krøll med serveren forumet ligger på nå (som Espen skrev i den andre tråden), vi jobber med å flytte til en dedikert server men dette koster som kjent en del penger, vi er snart i mål der.

Enn så lenge har vi slått av en del funksjoner på forumet for å lette belastningen på serveren, man kan feks ikke lengre lese hvem som skriver i en tråd og en del oppdateres hver eller hver sjette time i stedet for kontinuerlig.

Litt kan også ligge i at man bruker IE6 og ikke oppdateringen IE7, for dem som bruker Internet Explorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt krøll med serveren forumet ligger på nå (som Espen skrev i den andre tråden), vi jobber med å flytte til en dedikert server men dette koster som kjent en del penger, vi er snart i mål der.

Enn så lenge har vi slått av en del funksjoner på forumet for å lette belastningen på serveren, man kan feks ikke lengre lese hvem som skriver i en tråd og en del oppdateres hver eller hver sjette time i stedet for kontinuerlig.

Litt kan også ligge i at man bruker IE6 og ikke oppdateringen IE7, for dem som bruker Internet Explorer.

Ikke for å starte en krangel, men husker jeg helt feil... vart ikkje dette gjort for litt siden? (skiftet server og alt vart bedre?)

og jeg har IE7...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det også bare vært rot i det siste, f5-knappen min får virkerlig kjørt seg <_<

Innleggene mine forsvinner i det jeg trykker på "legg til svar", for da får jeg enten blank siden eller blir sendt ut til hovedsiden. Jeg gidder ikke sitte å skrive innlegg om-og-om-igjen, så da blir det fort til at jeg gir blanke i å svare.. (Kunne jo selvfølgelig kopiert teksten før jeg sendte innlegget, men det glemmer jeg somregel -det bør jo ikke være nødvendig heller)

..bruker forøvrig IE7..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bedring her heller desverre. Også er det ofte at bare banneret på siden kommer opp, og ingeting mer. Også når jeg skal skrive privat melding kommer ikke meldingsboksen opp. Pluss at jeg får siden kan ikke vises en del ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...