Gå til innhold
Hundesonen.no

"uekte" skinnjakke


Benedicte

Recommended Posts

Tuller du? Yiiikes! Hos oss har de sagt at de ikke fører ekte skinnklær. Ville gått tilbake og sett om du fant en annen ekspeditør. Mange kan ingen ting, og gidder ikke sjekke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har leitet ganske lenge etter uekte skinnjakke (husker ikke hva man kaller det), men det er kun ekte som er å få tak i ser det ut som...

Noen som vet om noen nettbutikker (eller butikker i byn) hvor jeg kan få kjøpt en sånn jakke (helst svart)?

Jeg vet at Voice of Europe har hatt uekte skinnjakker (utvalget varier), eller "jakker i skai-skinn", (aner ikke hvordan det skrives, men uttales slik). Men du har nok moten litt i mot deg akkurat nå, siden det er mye ekte skinn på markedet. Var mere slike skai-jakker for ett par år siden, så om ett par-tre år blir det nok mer av det igjen. :icon_redface:

Litt ot.. men hvorfor så voldsomt i mot ekte skinn?

Voffs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at Voice of Europe har hatt uekte skinnjakker (utvalget varier), eller "jakker i skai-skinn", (aner ikke hvordan det skrives, men uttales slik). Men du har nok moten litt i mot deg akkurat nå, siden det er mye ekte skinn på markedet. Var mere slike skai-jakker for ett par år siden, så om ett par-tre år blir det nok mer av deg igjen. :icon_redface:

Litt ot.. men hvorfor så voldsomt i mot ekte skinn?

Voffs

Ja, æsj.. Skal høre med voice of europe. Vil ikke ut med så veldig mye penger heller, og jakken trenger ikke å være "på moten".

Føler meg ikke så veldig vel i ekte skinn, så jeg unngår det så mye jeg kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebay.com kanskje?

Oliver skulle jo selge sin (ulogisk) du kan jo höre med han? Den er vegan-skinnopplegg.

jeg fant ikke noe på ebay. Har sendt mail til Oliver nå, håper bare ikke han har solgt den allerede...

Skal sjekke på finn.no når jeg er ferdig på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliver hadde solgt sin :wallbash:

Vet du var klamt og ekkelt sånt er å gå i? Det kleger seg til kroppen og er skikkelig ekkelt.. :icon_redface:

Jeg har i sin tid kjøpt skinn jakke på Vero Moda, den var i hvert fall ekte.

Jeg har aldri merket til det, og har brukt slike jakker både på sommern og vintern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er skinn eller ikke står inni jakken mest sannsynlig. Iallefall så skal det det..

Dessuten lukter man men en gang om det er ekte skinn eller ikke :D Og så ser man det ¨på prisen. En ekte skinnjakke koster oppimot 2000 kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...