Marianne&Bianca Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Bianca er en Bichon Frisè på ca 2 1/2 år nå. I høst hadde hun et valpekull (nye gleder hver dag ) Hun brukes kun som kosehund nå, men kan hende at jeg får nok inspirasjon til å finne på noe til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Søt Kom gjerne med fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 13. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Legger ut et bilde av valpekullet:D Mangler en på det bildet da, det var tre valper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Så herlig(e)! Bichon Frisè var en rase vi vurderte sterkt! Endte opp med wheaten gitt, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 åh herledussen så nydelige! Elsker disse krølltoppene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 åh herledussen så nydelige! Elsker disse krølltoppene! Men bartehundene er best, tihi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 13. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Hehe Det som er så greit med både Wheaten og Bichon er at de er allergivennlige. Mamma er hyperallergisk, men jeg klarte å overtale henne da jeg fant ut at det var noen få raser som hun tålte. *TakkOgLov* aner ikke hvordan livet mitt ville vært idag hvis jeg var hundeløs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Så koselig med en Bichon Frisé til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Så søt hun er Har selv vokst opp med Bichon Frisèe.. De er ganske stae, men allikevel utrolige herlige hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellish Skrevet 26. April 2007 Rapporter Share Skrevet 26. April 2007 Helt nydelig er hun! Bichon frisee er en helt fantastisk rase! Utrolig mye sjarm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Guest Skrevet 26. April 2007 Rapporter Share Skrevet 26. April 2007 Så fin hun er, og de søte valpene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 27. April 2007 Rapporter Share Skrevet 27. April 2007 En gang når jeg blir litt eldre, skal jeg ha meg en bichon frisè.. de er så utrolig nydelige, men liker de best med kortklippet hverdagsklipp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 27. April 2007 Rapporter Share Skrevet 27. April 2007 Så søt hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 27. April 2007 Rapporter Share Skrevet 27. April 2007 Så søt hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 28. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2007 Tusen takk, allesammen Skal få lagt inn nyere bilder snart, må bare finne kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninahz Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 Hei hei så utrolig fin hunden din er, flotte bilder Nydelig rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 12. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 TAkk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar