Gå til innhold
Hundesonen.no

Betalingspåminnelse fra nkk


Kristina

Recommended Posts

Hvorfor får jeg stadig betalingspåminnelse fra nkk når jeg er sikker på at jeg har betalt? Har de ingen mailadresse jeg kan sende til? Er så dyrt å ringe her fra Sverige, og jeg finner ingen mailadresse på siden dems.

Fler som har fått betalingspåminnelse men som har betalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mailen jeg fikk, sto det følgende:

***************************************************************************

Denne mailen er sendt fra en systemadresse data@nkk.no. Hvis du svarer

til denne adressen vil du bare få et automatisk generert svar tilbake.

Skal du svare gjør du dette enklest til medlem@nkk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått purremail, men har ikke brydd meg noe om den. Betalt har jeg gjort for lenge siden, via NKK sine nettsider.

Tror det blant annet kan ha en sammenheng med at noen har hatt flere medlemsnummer (evt "Hundesportabbonementsnummer"). Jeg har feks tidligere hatt ett medlemsnummer i NKK og ett i min hundeklubb, NMK, som begge "kvalifiserer" til å få Hundesport i posten. På grunn av dette har jeg fått dobbelt opp med Hundesport, med to forskjellige medlemsnummer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også har fått en sånn purremail, men jeg gikk inn på nettbank og kopierte kviteringene der og la ved som vedlegg i mail til nkk så nå er alt i orden. de fisket alt i løpet av 1 time og beklaget så mye for å ha purret på noe som allarede var betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...