Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 17-18 februar

Nenya

Recommended Posts

Skrevet

Er det noen her som skal dit. Jeg skal stille en junior pomeranian, husker ikke om det er lørdag eller søndag. Er det noen som har fått papirer?

Skrevet

Noen arrangører har slutta å sende ut PM (i hvert fall noen schäferhundklubber). Så sjekk i annonsen om det står noe om det dersom dere ikke har fått papirer.

Skrevet

Samboeren min (plassjef) dro i dag tidlig, selv drar jeg ganske straks... Skal bo der hele helgen. (Skal rigge i dag, skrive i morgen og stille på søndag).

Wheaten går søndag- Det er 2+ 7 hunder i ring 4 med oppmøte 10.00.

Guest Just me!!
Skrevet

Kommer i morgen rundt 10-tiden, skal se wheaten gå :D Og sosialisere voffsen enda litt mer!

Skrevet

Noen som vet hvor mange buhunder som går? Og evt. resultater om de stillte i dag? :D Det kommer sikkert på buhundklubbens sider i løpet av uka, men jeg er utålmodig av meg.... :D

Skrevet
:D jeg kom meg aldri dit jeg, var på klippekurs i hele går og har vært syk så hadde ikke ork til å stå opp tidlig i dag.. men men, venter på resultater jeg!!
Skrevet

ååå, vi reiste til campingvogna i helga så ble vist ikke noen tur i letohallen for meg. Rex er vel takknemlig for å heller dra på fjellet å base i snø :D

Skrevet

jeg har vært der vettu :D

Stillte Ruby :D

Resultat :

Kval 1 , Konk 2 CK og 3 BTK :D SÅ trenger vel ikke si hvor fornøyd jeg er?

Kritikken kommer etterpå :P

Skrevet
jeg har vært der vettu :D

Stillte Ruby :D

Resultat :

Kval 1 , Konk 2 CK og 3 BTK :D SÅ trenger vel ikke si hvor fornøyd jeg er?

Kritikken kommer etterpå :P

Dritbra!!:P:D:D Gratulerer!!:P

Skrevet
Dritbra!:D:D:D Gratulerer!:D

takk ;D

Kritikken :

11 mnd sabel, need to devolup in body, but exceptionell body and type and quality. Balanced head. Typical eye/expression. Good earplace, but needs to develop in font and back. moves steadely with some attirude.

Helt grei kritikk, hu trenger å bli ferdig i kroppen :D

Skrevet

Ja, da er vi også kommet oss hjem etter nedriggingen.

Echo ble 1 kval, 1 konk, CK, Cert, 2 BHK:)

Denne gangen var det Duna som ble BIR av valpene, og DInari ble BIM valp.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...