Gå til innhold
Hundesonen.no

Cane Corso


Erik

Recommended Posts

Hei alle sammen

På tide å presentere min "lille" banditt" på 14 mnd.

Hun er fra Pretzky Rebell og er Obelix sin søster. En skikkelig liten rampejente som elsker å tygge på allt hun ikke får lov til. Dette har riktignok blitt vesentlig bedre, selv om det ikke er mer en 2 uker siden hun plutselig fant ut at det var en god ide å spise opp madrassen sin. Det gikk 2 fine madrasser på 1 uke.

I tilegg har det blitt en viss reduksjon av kosedyr og sko.

Ellers er hun svært snill og supersosial, skal hilse på alle hun møter og er så langt ikke skeptisk til noen. Med unntak av gamle damer med rare hatter, da lurer hun litt.

jeg har 2 små jenter hjemme og det fungerer helt fint.

Jeg får utrolig mye skryt av henne og alle syntes hun er veldig blid og trivlig.

I tilegg har hun en fysikk som imponere de aller fleste.

Hun er uhyggelig spretten og kjapp til å være en såpass stor hund. Så langt går hun også fint sammen med andre hunder, hun elsker å bryte så de eneste problemet er at de andre hundene kan bli litt grinete når de blir overfalt av en leken og litt eplekjekk jente.

Flink til å passe på er hun også, tror de fleste ville tenke seg nøye om dersom de hadde planer om noe tull.

Legger ved en liten link til noen bilder jeg har tatt fra hun var 9 uker og frem til i år.

http://canecorsobilder.spaces.live.com/

Det ligger 4 mapper med bilder der, kun 2 av de inneholder bilder. Tok litt tid før jeg skjønte hvordan dette fungerte.

Flere bilder vil bli lagt til etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...