softis Skrevet 11. Februar 2007 Rapporter Skrevet 11. Februar 2007 Jeg eller rettere sagt Christine har laget meg ny side. Linken kommer til å bli www.vanilla.moo.no (samme som den gamle) etter hvert da jeg får tilbake mail om hva passordet mitt er Siden Tar i mot all kritikk med stor takk!
Guest Just me!! Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 Den er kjempefin! Ikke så altfor mye stæsj på den, ganske ryddig. Hva med et bildegalleri sånn at vi får se enda mer til Vanilla? Lykke til videre med siden!
Toller Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 Nydelig!! Men jeg savner også bilder... <_<
softis Skrevet 26. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 Takk Har bildeside i piczo, som jeg hadde tenkt på å linke til på siden.. Men plutselig kommer jeg ikke på hvordan jeg la inn side med link Trenger sånn kjapp på minning av noen
Marianne&Bianca Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Skrevet 27. Februar 2007 Veldig fin side. Likte bakgrunnen
softis Skrevet 6. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2007 tusen takk Men folkens jeg trenger litt fornying og har lyst til å fikse litt.. Ingen som kan klage på et eller annet?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar