Gå til innhold
Hundesonen.no

Kamp "fille"

Marthe

Recommended Posts

Skrevet

Nå kommer jeg hjem fra kurs med masse nye råd. Et av rådene var at jeg burde kjøpe ei skinn fille med håndtak. Er det noen som vet om nettbutikker som selger dette?

Skrevet
Jeg har kjøpt en sånn fille på nettet engang men nå husker jeg ikke hvor, skal prøve å finne ut hvor å sende deg link :)

Det hadde vært kjempe fint :wub:

Hvordan er det når man bestiller fra Sverige? Må man betale toll, evt andre avgifter?

Guest Belgerpia
Skrevet

Meradog

Jeg kjøpte mitt biteskinn av disse, nå står ikke biteskinnet på hjemmesiden - men ta en telefon eller send en mail. De solgte i alle fall på Letohallen.

Skrevet
Man må betale mva (25%?) på varer over 200 kr.

Ikke når man bestiller fra Sverige. Det har ihvertfall aldri jeg måttet.

Her har de også biteskinn.

Og her :P

Skrevet

Jeg bor jo i Sverige så jeg vet ikke hvordan det er med toll og sånt. Men jeg kan absolutt anbefale å bestille fra Jami. Jag har handlet fra de flere ganger og alltid värt fornöyd. De er billige, har bra service og raske leveranser. :P

Skrevet

Heisann

Jeg har div biteskinn :P Jeg har vært superfornøyd med mitt gappay skinn, men opplevde det litt stort, så jeg fikk tak i ett mindre ett i sverige. Poenget med mitt svar er at de skinnene jeg ser på nettsidene du har blitt anbefalt er at de er litt tunge og tykke. Jeg ville gått for dette: http://www.mamut.com/tjenestehundshop/subdet55.htm det er mykt og godt, lett å brette sammen å gjemme unna :P

Skrevet

Vi kjøpte vårt på Canis sin nettbutikk. Ikke verdens beste kvalitet, men godt nok for vårt bruk :innocent:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...