Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor langt fra dere selger dere valper?


Scarlet

Recommended Posts

Bosted er underordnet. Jeg synes det er et viktig poeng at mennesker har en tendens til å flytte. Selv om du selger valpen til naboen, har du ingen garanti for at de bor der om et halvt år. Da kanskje de bor i Australia, Førde eller Spania. På samme måte som at naboen kan være en shitstøvel som aldri skulle hatt lov til å omgås levende liv, mens i Singapore sitter verdens beste person som elsker nettopp din rase og vil forgude valpen og gjøre alt for at den får det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg solgt noen valper enda... men jeg har en liten følelse av at jeg kan komme til å bli sånn streng oppdretter.. hihi..

her skal alt stemme, kjemi og full pakke, og om jeg ikke finner feelingen med dem, så neivel, da selger man ikke t dem.. Hente valpen må de også gjøre... trur ikke jeg kommer til å sende noen valp aleine med fly nei... da kan de komme å hente den selv..

hihi...

Er dette strengt, da? Trodde det var helt vanlig, jeg? I mine øyne er dette det minste man har å gjøre som seriøs oppdretter.. Og det er ikke snakk om å sende en valp alene på et fly (om ikke eier er med, så må i alle fall noen være med valpen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...