Gå til innhold
Hundesonen.no

Dancing Skies Lyng Star


Mailin

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
*ler* ja, funderte på det eller hamster.com/hamsteren.com, men de var opptatte, så da måtte det jo bli lappeteppet.com.. Han er jo det;)

Ja, hehe. Det skiller seg ut fra mylderet av domener hvertfall. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Fin side med fine farger og bilder.

Synes du burde ha samme layout på alle sidene. Den første siden er ganske uoversiktlig. Likte bedre hvordan det så ut når jeg kom inn på en av undersidene. Du burde skrive med "skikkelig tekst" og ikke bare et bilde liksom.

Synes layen på undersidene er fin. Om du tar deg litt tid og gjør det litt skikkelig med "ekte" tekst kan det bli riktig pent :)

Nå ble det litt mye negativt her, men du må ikke misforstå! Jeg synes siden var fin jeg, men det ble et stort minus det at det bare var et bilde, liksom. Mange liker å markere tekst når de leser den, og det går jo selvfølgelig ikke an her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Jeg er håpløs dårlig på koding og sånt og har bare såvidt prøvd meg på iframe (?) for noen år siden med dårlig hell... Tenkte å prøve meg litt mer etter hvert:)

Skal prøve å forandre på forsiden, likte den litt, men jeg skjønner hva dere mener!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min maskin (macbook med firefox) så var hele siden litt merkelig. Måtte rulle masse ned på førstesiden for å komme til linkene og på undersidene så fungerte ikke linkene (f.eks på siden til Lyng). Mulig bare maskinen min som er helt på jordet?

Bakgrunnsbilder og sånn + ideen om "lappetepp"bildet på forsiden derimot var veldig bra, men det "tekniske" fungerte ikke helt på maskinen min:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedmenyen burde kanskje komme litt meir fram, vertfall på hovudsida. No ser den litt meir ut som vanleg tekst som høyre til resten av innholdet. Tok litt tid før eg fann menyen.

Eg måtte skrolle ein del for å kome ned til menyen og det bør ein helst unngå. Syns også at kanskje hovudsida blir litt for lang nedover, sjølv om tanken med bildane var fin :rolleyes2: Du kan kanskje flytte menyen lengre opp? Kanskje ha hovedmenyen slik som du har på undersida?

Når du bruker bilde og ikkje skriv teksta sjølv, blir gjerne teksta litt mindre fin og mindre leseleg. Kanskje du kan ha litt tynnare, ikkje bold/strong tekst (om det er det du brukar) på innholddelen?

Du treng ikkje å bruke iframe, i dei fleste tilfelle er det unødvendig. Mange brukar iframe til å legge tekstinnholdet i, men det er no ganske så unødvendig, sidan då må ein no skrolle nedover på sida uansett og for å plassere innholdet kan ein bruke margin. (Eg brukar iframe berre på nødvendige ting: inkludere gjesteboka og bloggen på sida mi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...