Mailin Skrevet 20. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2007 Vi har fått oss domene og har flyttet siden til www.lappetetppet.com Regner med at det blir litt mer stabil oppetid enn på home.no.. *ler* Siden er ganske enkel, men kritikk og ros mottas med takk!
Guest Vicky Skrevet 22. Februar 2007 Rapporter Skrevet 22. Februar 2007 Tøft domene! Er stadig innom, og jeg liker utrolig godt designet. Veldig enkelt og oversiktlig. God fokus på innholdet..
Mailin Skrevet 22. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Februar 2007 *ler* ja, funderte på det eller hamster.com/hamsteren.com, men de var opptatte, så da måtte det jo bli lappeteppet.com.. Han er jo det;)
Guest Vicky Skrevet 22. Februar 2007 Rapporter Skrevet 22. Februar 2007 *ler* ja, funderte på det eller hamster.com/hamsteren.com, men de var opptatte, så da måtte det jo bli lappeteppet.com.. Han er jo det;) Ja, hehe. Det skiller seg ut fra mylderet av domener hvertfall.
Mailin Skrevet 24. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2008 Nytt desig på siden (www.lappeteppet.com) en del linker funker ikke enda. Er siden treg? Noe jeg burde forandre på?
HildeM Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Skrevet 24. Juni 2008 Fin side med fine farger og bilder. Synes du burde ha samme layout på alle sidene. Den første siden er ganske uoversiktlig. Likte bedre hvordan det så ut når jeg kom inn på en av undersidene. Du burde skrive med "skikkelig tekst" og ikke bare et bilde liksom. Synes layen på undersidene er fin. Om du tar deg litt tid og gjør det litt skikkelig med "ekte" tekst kan det bli riktig pent Nå ble det litt mye negativt her, men du må ikke misforstå! Jeg synes siden var fin jeg, men det ble et stort minus det at det bare var et bilde, liksom. Mange liker å markere tekst når de leser den, og det går jo selvfølgelig ikke an her.
borderen Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Skrevet 24. Juni 2008 Når jeg kom inn på første side tok det lang tid før jeg skjønte hvor jeg skulle trykke. Undersidene var kjempe fine!!
Mailin Skrevet 24. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2008 Takker! Jeg er håpløs dårlig på koding og sånt og har bare såvidt prøvd meg på iframe (?) for noen år siden med dårlig hell... Tenkte å prøve meg litt mer etter hvert:) Skal prøve å forandre på forsiden, likte den litt, men jeg skjønner hva dere mener!
Shilamon Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Skrevet 24. Juni 2008 På min maskin (macbook med firefox) så var hele siden litt merkelig. Måtte rulle masse ned på førstesiden for å komme til linkene og på undersidene så fungerte ikke linkene (f.eks på siden til Lyng). Mulig bare maskinen min som er helt på jordet? Bakgrunnsbilder og sånn + ideen om "lappetepp"bildet på forsiden derimot var veldig bra, men det "tekniske" fungerte ikke helt på maskinen min:(
Mailin Skrevet 25. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2008 Har selv macboock med firefox, og må rulle litt, men ikke mye. En del av linkene på sidene funker ikke ennå, de kommer etter hvert;)
holly Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Skrevet 25. Juni 2008 Hovedmenyen burde kanskje komme litt meir fram, vertfall på hovudsida. No ser den litt meir ut som vanleg tekst som høyre til resten av innholdet. Tok litt tid før eg fann menyen. Eg måtte skrolle ein del for å kome ned til menyen og det bør ein helst unngå. Syns også at kanskje hovudsida blir litt for lang nedover, sjølv om tanken med bildane var fin :rolleyes2: Du kan kanskje flytte menyen lengre opp? Kanskje ha hovedmenyen slik som du har på undersida? Når du bruker bilde og ikkje skriv teksta sjølv, blir gjerne teksta litt mindre fin og mindre leseleg. Kanskje du kan ha litt tynnare, ikkje bold/strong tekst (om det er det du brukar) på innholddelen? Du treng ikkje å bruke iframe, i dei fleste tilfelle er det unødvendig. Mange brukar iframe til å legge tekstinnholdet i, men det er no ganske så unødvendig, sidan då må ein no skrolle nedover på sida uansett og for å plassere innholdet kan ein bruke margin. (Eg brukar iframe berre på nødvendige ting: inkludere gjesteboka og bloggen på sida mi).
Mailin Skrevet 31. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2008 Nå har jeg byttet på nytt.. ser det bedre ut nå? Ble litt enklere layout, litt mer oversiktlig kanskje? Noen som forresten vet hvordan jeg låser rammene i DW? http://lappeteppet.com
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar