Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt Skadedyr i skogen.

kennern

Recommended Posts

Skrevet

At slike kryp er skikkelig guffene er det vel ingen tvil om. Men ut ifra hva jeg har fått høre så er ikke hjortelusa bærer av sykdommer som feks borelia. (Om det er noen stor trøst veit jeg ikke, men det er jo isåfall et "tryggere" monster enn flåtten!) :wub:

Guest Maritus
Skrevet

Uff! Begynte og kløø med en gang jeg, det verste er at hunden min pleier og få masse flått, men håper ikke det at den får mange lusfluer eller hva det nå het.

Skrevet
Nå merker jeg at Lyra og Loke sin brukskarriere står for fall.. dette var virkelig ille.... finnes det innendørs hundesporter?

Sofahund!

Skrevet
PINGLE :innocent:. Det som er morsomt etter ei treningsøkt i skogen på seinhøsten er jo å konkurrere med de andre om hvem som har plukket flest hjortelus ut av trusa etterpå :) .

ÆÆÆSJ!!

Nå vet jeg ikke med nordmarka, men jeg har møtt på disse plagsomme utyska i østmarka (ski kommune). Kryssning mellom flått og klegg er en god beskrivelse da de flyr etter deg som en klegg før de kaster vingene og kryper inn under klærne.. grøss...

Skrevet
Nå merker jeg at Lyra og Loke sin brukskarriere står for fall.. dette var virkelig ille.... finnes det innendørs hundesporter?

Som jeg skreiv lenger over her; freestyle.. *flirer*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...