Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpekurs


sonja027

Recommended Posts

Din Beste venn er helt greit nok, men de har vært litt slurvete med individuel oppfølging på timene dems, Canis er bra, og Follo Brukshund Klubb (25 min fra Oslo) har, har også gått på valpekurs der, og jeg er meget fornøyd der, super oppfølging, alltid svar på det du spør om, masse hjelp til hver enkel!

Ikke fornøyd med Oslo-Hundeskole, vil ikke slenge ut her hvorfor, pga sikkert mange som er fornøyd med de, vil ikke lage dårlig reklame...

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke fornøyd med Din beste venn. Neste gang blir det eventuelt Canis.

Årsaken er vimsete program og trening uten mål og mening. Jeg synes det ble tatt for seg en del unyttige ting som man ikke har behov for å lære på valpekurs, samt at jeg savnet enkelte monemter jeg mener er et must på kurs for valper i sosialiseringsalder.

Men det er opp til deg. :) Din beste venn trener i alle fall positivt og har hyggelige instruktører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke fornøyd med Din beste venn. Neste gang blir det eventuelt Canis.

Årsaken er vimsete program og trening uten mål og mening. Jeg synes det ble tatt for seg en del unyttige ting som man ikke har behov for å lære på valpekurs, samt at jeg savnet enkelte monemter jeg mener er et must på kurs for valper i sosialiseringsalder.

Men det er opp til deg. :) Din beste venn trener i alle fall positivt og har hyggelige instruktører.

Takk for svar. :) Jeg har hørt at Retrieverklubben i Oslo området også tilbyr valpekurs, tror heller vi satser på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...