Heidihj Skrevet 27. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2007 Jeg skulle vel kanskje ha laget en sånn tråd for lenge siden, men det har bare ikke blitt noe av. Men her kommer den. Elwira er en golden på snart tre år. Hun er en golden fra utstillingslinjer, derfor ikke en av de raskeste og kvikkeste goldene. Men når hun først er iverig og vil jobbe gjør hun det bra. Selv om hun er en show hund har hun et veldig jakt instinkt. Hun er gal etter fugler, spessielt ender, duer og fugler med litt størrelse på. Jeg skal prøve å gå på jaktkurs med henne etterhvert. Ellers er hun er veldig rolig hund, men litt usikker. Hun stoler ikke på fremmede mennesker eller hunder, dette kan være litt slitsomt. Hun har alltid vært skepisk og redd, men det har bedret seg med årene. Spam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonja027 Skrevet 27. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2007 Elwira er nydelig, hel skjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 27. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2007 Elwira er nydelig! Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 27. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2007 Veldig pen golden du har! Nyydelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 27. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2007 Elwira er såååå herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 27. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2007 Så utrolig nydelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2007 Hun er utrolig nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2007 Elwira er så pen! Vi gleder oss til å begynne på kurs med dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 31. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2007 Nydelig hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2007 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 huuun er så søøt vøtt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Nå er det kanskje på tide å oppdatere litt her også. Elwira er nå snart blitt fire år, og med alderen har hun faktisk blitt villere (tro det eller ei). Vi trener fremdeles lp, men ettersom tulla her ikke syns det er så morro alltid, blir det begrenset. Nå blir det mer søksarbeid og skogturer på oss. Hun har ett voldsomt jaktinstinkt, så jeg har lyst til å melde på jaktkurs. Showgolden som jaket er ikke ofte å se nei Men er jo litt morro om vi får det til da. Ny spam: *dele opp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Vakre vakre Elwira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Ho er virkelig vakker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 For en VAKKER hund.. Jeg tåler ikke å se på slike bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Søte Elwira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2008 hun er så utrolig nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2008 Lenge siden jeg har langt ut noe her. Her er altså noen flere bilder av Elwira min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 Elwira hadde et nydelig ansikt! Virka som en lykkelig, herlig og snill hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 2. November 2008 Rapporter Share Skrevet 2. November 2008 For en herlig og go hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2011 Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her ser jeg. Hadde helt glemt at denne tråden fantes Elwira har nå blitt 7 år, tiden går! Legger inn noen bilder som er tatt i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2011 Flotte damen! Hun er virkelig en liten søtnos altså, som sikkert gleder seg til å få en liten, bror eller søster? (husket plutselig ikke helt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2011 Flotte damen! Hun er virkelig en liten søtnos altså, som sikkert gleder seg til å få en liten, bror eller søster? (husket plutselig ikke helt). En liten søster Er litt usikker på om hun gleder seg egentlig.. Damen blir fort sjalu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts