tuppetroll Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Skrevet 26. Januar 2007 Situasjonen er altså sånn at jeg må trene lp i morgen - helst med andre og ukjente hunder, så jeg vil veldig gjerne ha med meg noen. Nå har jeg en bil som funker igjen, så jeg kan gjerne kjøre et stykke. Vi kunne f.eks trent i Stokke? Der er det ikke langt fra togstasjonen til greie treningssteder Noen som vil?
TineSimbaNana Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Skrevet 26. Januar 2007 http://dyresonen.no/forum/index.php?showto...mp;#entry316758 kan godt bli med å trene i drammen, siden du kan kjøre et stykke så kan du jo komme til Drammen
tuppetroll Skrevet 26. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2007 Eller så kan du ta toget til Stokke? Et stykke er innenfor Vestfolds grenser - Drammen er litt langt i morgen kjenner jeg
TineSimbaNana Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Skrevet 26. Januar 2007 Eller så kan du ta toget til Stokke? Et stykke er innenfor Vestfolds grenser - Drammen er litt langt i morgen kjenner jeg Blææh Skal høre om noen vil trene i morgen i Drammen men om ingen kan skal jeg vurdere stokke
Nirm Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Skrevet 26. Januar 2007 Da er visst jeg utskremt til å trene og... Klokkeslett? (hint: ikke for tidlig for et kronisk B-menneske).
tuppetroll Skrevet 26. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2007 Vi satser på ca halv 1 - det kommer et tog fra oslokanten som er i Stokke 12.25 hvis noen fra Osloområdet vil
TineSimbaNana Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Skrevet 26. Januar 2007 Jeg blir med Tine med Nana (border) og Loppa (phalene som sutrer litt når matmor trener med Nana , bare så dere vet det liksom )
tuppetroll Skrevet 27. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2007 Vi måtte dessverre avlyse pga at flere fikk problemer med å komme... For Tine & gjengens skyld tar vi dermed en raincheck og blir med på et Drammentreff neste gang
TineSimbaNana Skrevet 27. Januar 2007 Rapporter Skrevet 27. Januar 2007 Vi måtte dessverre avlyse pga at flere fikk problemer med å komme... For Tine & gjengens skyld tar vi dermed en raincheck og blir med på et Drammentreff neste gang Hehe, jau dere får komme til Drammen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar