Gå til innhold
Hundesonen.no

Tispe 2 år patter på ting


sonja027

Recommended Posts

Blandingshunden min Pia på litt over 2år patter, når jeg mener patter så tenker jeg på sånn som små valper gjør. Hun ligger flere ganger om dagen i senga mi og patter på enten dyna mi eller puta, også ligger hu der og presser med labbene. Ser skikkelig søtt ut. Noen som vet hvorfor hun gjør det..? ;)

Her er en link til en film hvor hun ligger å patter på puta; http://pic5.piczo.com/sonjaasmurf/?g=30146329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-9 uker gammel. Men hun begynte ikke å patte før hun var blitt over 1år gammel. :unsure:

Det er mange som begynner med dette hvis de blir tatt fra moren for tidlig. Tispen min bruker bakfoten sin som tytt/smokk. Hun gjør det hver gang hun skal sove.Jeg vet ikke hvorfor, men du ser på hele henne at hun syes at det er utrolig godt. Hun ligger å tytter på den til hun sovner. Jeg fikk henne når hun var 8 uker, men har ikke noen forklaring på hvorfor de gjør dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som begynner med dette hvis de blir tatt fra moren for tidlig. Tispen min bruker bakfoten sin som tytt/smokk. Hun gjør det hver gang hun skal sove.Jeg vet ikke hvorfor, men du ser på hele henne at hun syes at det er utrolig godt. Hun ligger å tytter på den til hun sovner. Jeg fikk henne når hun var 8 uker, men har ikke noen forklaring på hvorfor de gjør dette.

Ja det er 100% sikkert at hu koser seg når hun patter. Lurer på om det kan ha noe med valpene å gjøre, siden at etter at de kom i hus har hun begynt å patte.

Silje85: Tror ikke han har mangel på no, det er vell blitt en vane tror jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...