Gå til innhold
Hundesonen.no

Dekken om vinteren

Recommended Posts

Nena har jo hd, og hun har jo en god del pels også, nå om vinteren blir hun stiv fordi leddvesken fryser fortere, på turer er hun aktiv til turen snart er over, det er da hun stivner og ofte når hu ligger inne er hun veldig stiv, da lurer jeg på om pelsen hennes holder henne varm nok? eller om jeg bør kjøpe et dekken til henne?

For jeg tenker på at selv om hun er varm vil kanskje et dekken holde henne enda varmere slik at leddvesken unngår og fryse så veldig. eller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Lurer på om det hjelper å ha dekken til Archie når han skal base? Sist han var ute brukte vi en time på å fjerne alle snøklumpene, og deretter tørke han.

Beklager hvis jeg forstyrrer tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekken er viktig og hjelper hd-hunder, men minst like viktig er det å varme opp hunden (helst) i bånd før turen, og etter turen.. Les gjerne gjennom tråden om Ad C på helseforumet.. Men dekken hjelper ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just me :) skrev:
Lurer på om det hjelper å ha dekken til Archie når han skal base? Sist han var ute brukte vi en time på å fjerne alle snøklumpene, og deretter tørke han.

Beklager hvis jeg forstyrrer tråden ;)

OT: vil bare anbefale jeger og hund sin kondomdress ;)

Vanilla bruker den og det funker supert ;)link (Vanilla har den i str. 4. de er mindre enn målingene sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aya skrev:
Dekken er viktig og hjelper hd-hunder, men minst like viktig er det å varme opp hunden (helst) i bånd før turen, og etter turen.. Les gjerne gjennom tråden om Ad C på helseforumet.. Men dekken hjelper ja.

Da blir det ut og kjøpe dekken i dag=)

Har lest en del om hd etter at hun fikk diagnosen, og pratet med vetrinær så det med oppvarming har jeg heldigvis fått høre=)

Takk for svar=)

Edit: Da har vi vært på Hôôks og kjøpt et fleecedekken til Nena=) (med matchende halsbånd og kobbel=P)

IMGP0178.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...