Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Før var sonen bedre og finere.den store fine bildebanneren som var øverst på hovedsiden,den er erstattet med kjedelige gråblå dyresonen.

Det er så mye jeg savner som jeg ikke helt kan sette fingen på fordi jeg ikke har vært her på lenge.

Men nå som jeg er tilake på nett synes jeg hundesonen skulle vært som den var...hvertfall når det gjelder bilder og personlig preg.

Ellers er det positivt med alle de ryddige kategoriene,men hvor er annonsene?

Og...

det er ikke fint med canis reklamen der oppe

kan man ikke se hvem som er hvor i forumet og hvem som er på?

Er det bare jeg som er ramla av i dataverden,eller er det borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er det positivt med alle de ryddige kategoriene,men hvor er annonsene?

Annonsene ligger under Kjøp&Salg under Generelt om du velger i menyen til venstre.

kan man ikke se hvem som er hvor i forumet og hvem som er på?

Hvem som er online kan du se nederst på hovedsiden Dyresonen.no, vi slo av statistikken i kategorier og tråder grunnet treghet i forumet men satser på denne kommer tilbake siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd lenge å venne meg til den "nye" sonen, men jeg klarer det bare ikke! Jeg synes alt bare er rot her og som jeg har nevnt tidligere, det er utrolig irriterende å komme inn på en kattetråd om f.eks foring og ernæring fordi overskriften bare sier f.eks, hvilket fòr bruker du? Jeg har ikke katt, er ikke interessert i katt og skal heller ikke ha katt! Kan dere ikke ordne det sånn at kattegoriene heter f.eks "hund-fòring og ernæring", "katt-fòring og ernæring" osv. Det gjelder på veldig mange av underforumene!

Og en annen ting: Hvorfor går det ikke ann å skifte avatarbilde? På kontroll panelet mitt, har jeg en halt annen avatar enn den jeg har når jeg svarer på innlegg ... JEg vil ha den som ligger inne på kontroll panelet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jeg syns forumet er greit. Men utseendet liker jeg virkelig ikke. Så håper det nye forslaget kommer snart :wub:

også syns jeg det går mye tregere her enn på andre forum. (sider tar lengre tid å åpnes, når man skiver innlegg, så er det ikke alltid de blir sendt. så jeg må kopiere teksten tilfelle den ikke blir sendt.). Også er det de små-feilene. At jeg har lest alle innleggene f.eks under hundeprat. Og det ikke er noen uleste. Men så går jeg ut til hovedsiden, og da viser ikonet at det finnes uleste innlegg. Går jeg inn igjen, så er der kanskje noen som har hvert skrivd i dagen før som vises som ulest. Men jeg vet jo at jeg har lest alle der. Siden det står at det ikke har kommet nye innlegg der. Å så frustrerende. For jeg ser på ikonene om det finnes uleste. Men nå kan jeg jo ikke det mer. <_<

Og jeg har problemet på flere pc`er. Og jeg har prøvd å gå inn i alle innleggene der også, og så gå ut igjen til hovedsiden. Og samme feilen skjer. Er kanskje bare jeg som legger merke til det?! :) for jeg passer alltid på at jeg har hvert innom alle trådene, og er det mange jeg ike har hvert på så merker jeg av for at alle innlegg skal vises som leste. Og plutselig kommer det opp en gammel tråd som vises som ulest.

Men dere er flinke her inne, det er ikke det. Dere er jo av de største forumene, og det er jo flott.

Men er det mye aktivitet i de andre underforumene? Lønte det seg for dere å gjøre det om til dyresonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...