Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Fr.stad/Østfolds området


sonja027

Recommended Posts

Skytterhuset i Fredrikstad eks. Parkeringsplassen der. Må ha bil dit da. Men da har man jo hele lysløypene å ta av, samt noen fine plasser å grille på om man skal pause litt.

Skammelig er jeg ikke så godt kjent der selv, tross at jeg har bodd der i mange år. (Slik er det når man hadde flotte turområder rett utenfor døra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytterhuset i Fredrikstad eks. Parkeringsplassen der. Må ha bil dit da. Men da har man jo hele lysløypene å ta av, samt noen fine plasser å grille på om man skal pause litt.

Skammelig er jeg ikke så godt kjent der selv, tross at jeg har bodd der i mange år. (Slik er det når man hadde flotte turområder rett utenfor døra).

Dit kunne vi jo dratt, men Helene, du må prøve å få med deg Julie, hun kan få låne Sniff siden hu vil ha Toller, også må du spørre eierne til Anton og Mea vis du orker og vis de gidder. Vi kan jo godt også dra i Fredrikstadmarka vis noen vil det, har aldri vært i Fredrikstad, men finner vell frem. Får vi håpe. Jeg tror kun jeg tar med meg Pia og Nikki, men kanskje Sniff også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytterhuset i Fredrikstad eks. Parkeringsplassen der. Må ha bil dit da. Men da har man jo hele lysløypene å ta av, samt noen fine plasser å grille på om man skal pause litt.

Skammelig er jeg ikke så godt kjent der selv, tross at jeg har bodd der i mange år. (Slik er det når man hadde flotte turområder rett utenfor døra).

Jeg kan kanskje bli med hvis jeg tilfeldigvis er i Fr.stad på det tidspunktet. Har gått mye tur i området rundt Skytterhuset og lysløypene. (Vokste opp ikke så langt unna :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...