sonja027 Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Skrevet 19. Januar 2007 Noen som blir med på treff i Fr.stad/Østfolds området engang i slutten av februar?
Nirm Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Skrevet 19. Januar 2007 Om vi får det på en oddetallsuke, så blir jeg gjerne med. Jobber partallsukene.
helenehelgesen Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Skrevet 19. Januar 2007 Vi er med! Så sant vi ikke er på fjellet
sonja027 Skrevet 21. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Helene og Nirm, dere som er kjent i Fr.stad/Østfoldsområdet, hvor kan vi ha treffet? Jeg er ikke kjent i det hele tatt, det veit du Helene. Noen som har noen forslag?
Nirm Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Skytterhuset i Fredrikstad eks. Parkeringsplassen der. Må ha bil dit da. Men da har man jo hele lysløypene å ta av, samt noen fine plasser å grille på om man skal pause litt. Skammelig er jeg ikke så godt kjent der selv, tross at jeg har bodd der i mange år. (Slik er det når man hadde flotte turområder rett utenfor døra).
sonja027 Skrevet 21. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Skytterhuset i Fredrikstad eks. Parkeringsplassen der. Må ha bil dit da. Men da har man jo hele lysløypene å ta av, samt noen fine plasser å grille på om man skal pause litt. Skammelig er jeg ikke så godt kjent der selv, tross at jeg har bodd der i mange år. (Slik er det når man hadde flotte turområder rett utenfor døra). Dit kunne vi jo dratt, men Helene, du må prøve å få med deg Julie, hun kan få låne Sniff siden hu vil ha Toller, også må du spørre eierne til Anton og Mea vis du orker og vis de gidder. Vi kan jo godt også dra i Fredrikstadmarka vis noen vil det, har aldri vært i Fredrikstad, men finner vell frem. Får vi håpe. Jeg tror kun jeg tar med meg Pia og Nikki, men kanskje Sniff også.
helenehelgesen Skrevet 22. Januar 2007 Rapporter Skrevet 22. Januar 2007 Ja, skytterhuset har mange turmuligheter Jeg for sikkert noen til å kjøre meg dit. Når blir det da?
sonja027 Skrevet 22. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2007 Ja, skytterhuset har mange turmuligheter Jeg for sikkert noen til å kjøre meg dit. Når blir det da? Hva med lørdag 3.mars?Da har du ikke høstferie vettu, men må høre hva Nirm syns. Helene, du kan få sitte med oss vettu.
Nirm Skrevet 22. Januar 2007 Rapporter Skrevet 22. Januar 2007 3. mars har jeg fri. Så da passer det fint for oss.
helenehelgesen Skrevet 22. Januar 2007 Rapporter Skrevet 22. Januar 2007 Da passer det helt sikkert Sonja: Gjerne det, hvis du har plass til en svarting og Ingen fler som blir med ?
Havana Skrevet 22. Januar 2007 Rapporter Skrevet 22. Januar 2007 Skytterhuset i Fredrikstad eks. Parkeringsplassen der. Må ha bil dit da. Men da har man jo hele lysløypene å ta av, samt noen fine plasser å grille på om man skal pause litt. Skammelig er jeg ikke så godt kjent der selv, tross at jeg har bodd der i mange år. (Slik er det når man hadde flotte turområder rett utenfor døra). Jeg kan kanskje bli med hvis jeg tilfeldigvis er i Fr.stad på det tidspunktet. Har gått mye tur i området rundt Skytterhuset og lysløypene. (Vokste opp ikke så langt unna )
sonja027 Skrevet 22. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2007 Jeg kan visst ikke bli med likevell.
helenehelgesen Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Skrevet 2. Februar 2007 Jeg kan ikke den helga alikevel.
AtoMeRa Skrevet 5. Desember 2007 Rapporter Skrevet 5. Desember 2007 Vi blir med vi også, med vår lille max
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar