jaktlykke Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Skrevet 19. Januar 2007 Jeg får ikke til å melde meg på NKK-utstilling via DogWeb - alt går bra helt til jeg trykker OK- knappen nederst på siden. Men på neste side kommer det bare "fail" og intet mer. Er det andre som sliter? Jeg kan jo selvsagt bruke gammaldags påmelding i word, men det er nå mer plundrete det da
Anne Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Da jeg meldte på til Bø for noen dager siden hadde jeg ingen problem...
Guest Christine Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Har ofte hatt problemer med det.. Det jeg har gjort er å lukke vinduet og registrert påmeldingen på nytt..
Taran Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Jeg har også et problem med betaling. Når jeg kommer til nett bank siden. HVa er personlig passord og hva er Sikkerhets passord? Jeg har jo passord til kortet mitt liksom, men dette fungere ikke å bruke? hmm.. Skjønner egentlig veldig lite..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar