Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke kjendiser har du møtt?


jeanette-k

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

hmmm huff det er få :kiss:

- Anette hoff m/familie

- gått på skole sammen med Håkon njøten og david pedersen

- Fritjof Wilborn (Han var parkeringsvakt på NKK Bergen for to år siden :hug: )

så har jeg jo vært på konserter og sett folk live :ahappy:;)

er sikkert flere men kommer ikke på noen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm huff det er få ;)

- Anette hoff m/familie

- gått på skole sammen med Håkon njøten og david pedersen

- Fritjof Wilborn (Han var parkeringsvakt på NKK Bergen for to år siden ;) )

Andøyværing han også, gikk i samme klasse som han på barneskolen, samt et år på ungdomsskolen. Også bor faren hans i samme gate som mamma.

Har ikke møtt/sett så mange kjendiser akkurat. Arthur Arntzen, Span (trooor det er det de het/heter hehe) når de var på rock mot rus. Samme med short cut, tungtvann, apollo, og et par flere. Så Fritjof Wilborn når de var i Bodø og spilte inn en episode til skaperen. Så også Stian Barsnes Simonsen og Synnøve Svabø når de var på Høgskolen i Bodø. Var vel oppe der i forbindelse med melodi grand prix junior eller noe. Ellers kryr det ikke av kjendiser i områdene jeg har bodd akkurat.. Gikk dessverre glipp av Harald Rønneberg når han var å holdt foredrag på hibo ;) . Ja og så har jeg jo møtt Morten Abel på byen ( i Bodø ) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo legge til at som alle som har vokst opp i Asker har jeg fått tatt en good titt på hele kongefamilien under 17.Mai.. hoho.

Oh yes, jeg har også sett dem!

Har også sett en del idol folk, selcfølgelig en del fotball kjendiser, landskamp osv.), hun som var program leder i det derre oppussnings programmet? Hummelvold eller noe slikt? Jan Teigen har jeg vel også sett (Tønsberg mann det).. Sikekrt en del andre også ;)

Værste med å "møte" kjendiser er at man får en viss trang til å gå bort å hilse på dem og si, "hvor har jeg sett deg før?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har håndhilst på kongen jeg ;)

Jeg har SUNGET for kongen jeg - men da var han fortsatt bare kronprins da... jepp - leeeenge siden :). Sang jo i kor da jeg gikk på Ås, og han var på middag der, og vi sang....: "Duuuuu eeeeeer tusen ganger søtere enn suhhhkkkker...". Han var ikke mye søt som sukker der han satt halvmutt og sur og røyka... :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SUNGET for kongen jeg - men da var han fortsatt bare kronprins da... jepp - leeeenge siden :). Sang jo i kor da jeg gikk på Ås, og han var på middag der, og vi sang....: "Duuuuu eeeeeer tusen ganger søtere enn suhhhkkkker...". Han var ikke mye søt som sukker der han satt halvmutt og sur og røyka... :).

Ja, da jeg var i korps var det vi som hadde ansvar for å stå på slottstrappa og spille mens heeele toget gikk forbi. En smule slitsomt å spille trombone da, i lengden:p Og da jeg var liten og Kongen hadde bursdag sendte jeg han en tegning, haha, og fikk takkebrev MED underskrift tilbake. DA var jeg stolt da, hoho. Jo, og Robbie Williams kan vi vel føre til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg er "naboen" til Haakon og Mette-Marit da:P Og så har jeg sett både dem, og alle i kongefamilien mange ganger! Og hun Ingrid-Alexandra går i samme barnehage som jeg gikk i=P(og Marius på samme barneskole, så jeg gikk på samme skole, men han jo ikke er kongelig da). Bor i Asker så ser dem hver 17 mai i tillegg, som om jeg ikke har sett dem nok=P

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om kjendiser og kongelige, men har sett ganske mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt a1.. kjempe kult.. kule gutter.. og kjempe hygglige..

Har møtt Catherine Zeta-Jones og han Michael Douglas.

Jeg var servitør på Nobel fred pris konserten da de var hoster eller programledere eller hva det heter.

Snakket ikke med de men så de selv.. var kanskje 1 meter unna da.. wow.. hehe neida.. var ikke noe spessielt.. de var ganske normale i oppførselen.

ellers så har jeg sett kåre conradi, Morten abel og ari behn på en resturang jeg var utplassert på når jeg gikk på servitør skolen. hjalp en anne norsk artist som jeg ikke husker navnet på akuratt nå..

Sven nordin. gikk på turn med ungene hans når jeg var yngre.. også spillt litt fotball med de..

Michael Jackson på konsert når han hadde konser på der hvor vallhall ligger nå..

Eller så har jeg sett en del på koserter og slik..

Tenker ikke så mye over det egentlig... de er jo mennesker de å..har sikker truffet flere.. husker ikke jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg gått på barneskolen nå hadde jeg vert sinsjukt misunelig :Laugh:

Det er noen år siden nå.. hehe var mange på skolen som var missunlige...

må si at venninna mi og jeg holdt hode veldig høyt en periode.. .. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tss. Mobber ikke jeg vel! :) Synes bare det er litt morsomt når dere sier det om alt som er bra og kan regnes som kjekt. ;)

Hehe ;) Jeg vet det. Tro meg, de som skal være med på sonen sin leir i sommer kommer til å høre "kjempe kjekt" mange ganger :)

Men så tror jeg at leiren bli kjempe kjekk også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det kanskje ikke så mange hundefolk som kan regnes som kjendiser (bortsett fra i hundesport osv) men dere har da vel sett mesteparten av de også regner jeg med? :)

Jeg har sett/møtt:

-Kronprins Haakon og Mette marit

-Nils vogt (trur jeg han heter?) frs Karl&co

-Hun som spilte Andrine i cæsar en periode.

-En del RBK spillere

...og mange flere (håper jeg..) men hjernen min er gått i lås :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke møtt så mangen nei...

Kristoffer Joner på en båt

Per Inge Torkelsen - morsom fyr..

Han som var kokk i Big Brother...

kommer ikke på hva hun heter men hun fra idol fra sandnes.. hun som ikke hadde hjørnetenner oppe :)

Maren Birkeland fra idol kjenner samboeren min veeldig godt så ser henne ofte

Sputnik :)

jah.. det var mine kjendiser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm jeg har egentlig mött kjempe mange uten aa virkelig tenke over det.

Jeg er /var god venn med Lisa Tönne, da jeg ble kjent med henne hadde jeg ikke peiling paa at hun var kjendis.

og videre brydde jeg meg heller ikke om det.

Saa har vi neste paa listen er vel Petter solberg som har har hest paa ovrevoll. Og saa har jeg haandhilst paa Bill clinton. Sittet bak mette marit og prinsen paa kino.

Snakker med maaaaaaange statsoverhoder fra ungarn (döds kjedelig)

Og ellers sett maaange kjendiser som har gallophest. martha luise som sto bak meg i kö.

Elleres mange rikinger slik som einar nagell erichsen jan fredriksen og maaaange veldig rike folk. Til og med faatt en liten dior body naar datteren min ble födt av norges rikeste mann sin kone (litt stolt der maa inrömme det :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Stig van eik! :P eller hva han nå heter;) vis noen husker han da? ;) vant grand prix for noen år siden! var på konsert da :P var helt forelska.. Har også sitt hun Ingrid Nordby som spiller i hotell cæsar :P husker ikke hva hun heter i serien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Stig van eik! :P eller hva han nå heter;) vis noen husker han da? ;) vant grand prix for noen år siden! var på konsert da :P var helt forelska.. Har også sitt hun Ingrid Nordby som spiller i hotell cæsar :P husker ikke hva hun heter i serien :P

Stig Van Eijk har jeg også møtt! Jeg var ganske liten da, men syntes han var kjempekjekk. Jeg mener å huske at han var kameraten til ei av venninnene til søstra mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...